کد خبر: ۱۳۲۱۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۴۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
حواشی همایش انتخاباتی حامیان روحانی درگچساران؛
عصر دنا: بنر خوش آمدگویی و خیرمقدم به فائزه هاشمی در گوشه ای از مسجد آویزان است ولی خبری از حضورش نیست و بسیاری از حاضرین بی خبر از لغو سخنرانی اش همچنان منتظرآمدن دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): این همایش در مسجد بیت العباس گچساران در حالی با حضور حامیان این نامزد ریاست جمهوری برگزار شد که بسیاری از چهره های اصلاح طلب و اعتدالی هم در این همایش حضور داشتند.این همایش که با سخنرانی علی خواجوی همراه بود از کنایه به قالیباف تا حمایت از فتنه گرانی همچون محمد خاتمی ،میر حسین موسوی و فائزه هاشمی درآن مشهود بود.

 پس از ورود به  بیت العباس و قبل از شروع مراسم چهره‌های آشنایی از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان توجه را به خود جلب می‌کرد؛ مسئولان انتظامات مراسم که بیشترشان جوان بوده و شال بنفشی را به عنوان رنگ انتخاباتی روحانی بر گردن داشتند، سعی بر ایجاد نظم در طول این مراسم را داشتند.

پویش مردمی "تکرار می کنم دوباره ایران دوباره روحانی" در جلوی درب وردی بیت العباس با ماژیک های سبز رنگ، منقش به امضای حاضرین شد. روبان ها و پارچه هایی به رنگ بنفش  و سبزکه رنگ نمادین انتخاباتی شیخ حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری است در دستان بسیاری از مهمانان دیده می شد.

 برخی دختران هم شال هایی با رنگ بنفش را نیز روی دوش داشتند و عده ای هم پرچم هایی با همین رنگ را در دست می چرخاندند، بنر خوش آمدگویی و خیرمقدم به فائزه هاشمی در گوشه ای از مسجد آویزان است ولی خبری از حضورش نیست و بسیاری از حاضرین بی خبر از لغو سخنرانی اش همچنان منتظرآمدن دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی اند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب نیز در این بین دیده می شد، نوشته هایی با مضمون شعارها و سخنرانی های روحانی در دست حاضرین بود؛ روی برخی عکس نوشته ها این جمله دیده می شد؛ "به عقب باز نمی گردیم"، "آمده ام برای آزادی بیشتر در این سرزمین" برخی شعارهای انتخاباتی و همچنین سخنان روحانی در طی ماه های گذشته نیز به نگارش و به تصویر در آمده بود.

بیشتر فضای بیت العباس و محل های دیگر ورود مهمانان به رنگ بنفش و سبز در آمده و در همان ابتدای برنامه کلیپی تصویری از محمد خاتمی  فضای مسجد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هر چند دقیقه یکبار شعارهایی از سوی جمعیت در حمایت از رئیس جمهور دولت اصلاحات و حسن روحانی سر داده می‌شود.

پوستر ها و عکس نوشته هایی از شیخ حسن روحانی در دستان بسیاری از هواداران در بیت العباس خودنمایی می‌کرد که در زمان پخش کلیپ‌ها و آهنگ‌ها تعدادی جوانان با بالا گرفتن آن شور خود را نشان می دادند.

دراواسط برنامه درگیری دوجوان را بر سر کمبود جا نظاره گر بودیم که با وساطت عده ای در بیرون از بیت العباس گویا ختم به خیر شد.در میان سخنان مجری مراسم چندین بار شعارهایی از جمله «درود بر خاتمی، سلام بر روحانی» و"یا حسین، میرحسین" سر داده می شود.

نوبت به سخنرانی علی خواجوی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی درگچساران می رسد که با شعار "آزادی اندیشه گاز انبری نمیشه"و با تشویق حامیان به ایراد سخن می پردازد.

وی در این مراسم گفت: قرار بود امروز خیرمقدم عرض کنم خدمت سرکار فائزه هاشمی فرزند خلف یادر دیرین امام(ره) ، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که همیشه در مقاطع تاریخی برای نجات ایران اسلامی با تدبیر و بصیرتی که داشتند تدبیر شومی که بدخواهان برای این کشور رقم می زدند، ختم به خیر می کردند.

خواجوی افزود:دوم خرداد 76 اگر تدبیر آقای رفسنجانی نبود آن دولت اصلاحات با پیروزی ما حاصل نمی شد با تکیه و رای مردم و صیانت از آرای مردم در دولت ایشان بود که در دوم خرداد حماسه این تاریخی به ثبت رسید.

وی گفت:بر اساس جو سازی های حرفه ای عده ای که در سایت ها و گزارشات مخفی به ستادهای  امنیتی و انتظامی، جوی را ایجاد کردند و بر این اساس تحمل حضور رقیب اثر گزار خود را نداشتند و در حالی خود را قیم مردم و دستگاه های دولتی می دانند و باعث عدم حضور این فرهیخته سیاسی به این منطقه شدند.

خواجوی اظهارکرد:اینها همانی هستند که روزی منافعاشان ایجاد می کرد وشعارشان این بود که مخالف هاشمی مخالف پیغمبر است و بعدها دیدیم در این 4سال با پیامبر خود چه ها که نکردند و امروز تحمل حضور فرزند پیامبر خود در این شهر کوچک را ندارند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گچساران گفت: شاید دلیل اصلی آنها این باشد که ترس این دارند که پرونده اعمال آنها توسط این شخص که اطلاعات دقیق و مستند از عملیات و رفتارهای  آنها در دولت های گذشته را دارد ،برملا کند.

وی افزود:امروز تحمل یک عکس از رئیس حمهور اصلاحات جناب خاتمی را ندارند که برای ایران افتخار آفرید و در سطح دنیا ایران را از انزوای جهانی خارج نمود و با دنیا تعامل برقرار کرد،در داخل کشور توسعه سیاسی  اقتصادی ، چرخ صنعت و معیشت مردم همه در کارنامه دولت پاکدست اصلاحات وجود دارد.

خواجوی تصریح کرد: آنها در 8سال دولت کذایی ایران را ویران کردند با سیاست غلط اقتصادی و با دیپلماسی اشتباه دارایی ها و سرمایه های ملت و کشور را تنزل دادند ، یعنی ما را سه برابر فقیر کردند که حاصل آن فقر و بیکاری و فسادی که امروز وجود دارد حاصل مدیرت ان زمان بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی درگچساران افزود: سازمان مدیریت و برنامه و بودجه را منحل کردند تا آثار اختلاس ها و فساد های مالی خود را پنهان کنند سازمانی که مغز مدیریت و برنامه ریزی برای یک کشور بود.در دولت آنها نفت به بالاترین رقم خود رسید اما تاکنون هیچ کسی جواب نداده است که آن سرمایه هنگفت به کجا رفته است و چرا در آن دوران کشور به وضعیت اسفناکی تبدیل شده بود.

وی اظهارکرد:آنها امروز می خواهند به هر شکل و هر ترفندی قدرت اجرایی را در دست بگیرند مثل اضافه کردن یارانه ها و فرصت های شغلی 5 میلیون نفری، آیا انها نمی دانند وقتی کشور یک درآمد ثابت دارد و آن درآمد باید طبق برنامه هزینه شود اگر بخواهند این وعده ها را عملی کنند عملا باید سایر دستگاه ها تعطیل شود.

خواجوی ادامه داد: فریب این وعده ها را قطعا شما نخواهید خورد ما ویرانه ای که از آنها تحویل گرفته ایم در این چند سال آوار برداری کرده ایم و تلاش داریم که ابنیه محکمی برای پیشرفت این نظام و این ایران دوست داشتنی بسازیم که در این دولت ریل گزاری شده است و آماده است قطار پیشرفت با انتخاب مجدد ما بر روی ریل عقلانیت قرار گیرد.

وی گفت: همانگونه که در سال 92 با تدبیر مرحوم رفسنجانی و محمد خاتمی و اخلاق عارف توانستیم گام اول را برداریم و باز در سال 96 با تدابیر آن تدبیر در سراسر کشور گام بعدی را محکم برداریم.


 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
مرگ بر فتنه گر ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
واقعا این ...ها نشون دادن ک چقده سوختنه. اینا چیو از دست دادنه ک هر کاری میکنن ک روحانی رای نیاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
خواجوی در کنار خاتمی وفتنه گران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
اصلاح طلبان با حمایت از روحانی گور خود را کنده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
مطمئن باش روحانی رای نمی آورد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.