کد خبر: ۱۲۷۷۴
تاریخ انتشار:۲۲:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: کمبود آب آشامیدنی و هشدار آبی در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان امر به مردم گوشزد می شود که در بسیاری از خیابان های شهریاسوج ترکیدگی لوله های آب موجب هدررفت آب و کارواشی برای شستن خودروها تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کمبود آب آشامیدنی و هشدار آبی در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران آبفای شهری به مردم گوشزد می شود که در بسیاری از خیابان های شهر یاسوج ترکیدگی لوله های آب موجب هدررفت آب و کارواشی برای شستن خودروهای رانندگان تبدیل شده است.

در فیلمی که از سوی مخاطبان صبح زاگرس در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت و در شبکه های اجتماعی نیز دست به دست می چرخد و باعث طنز و خنده مردم شده است ترکیدگی یک انشعاب آب در بلوار مطهری شهر یاسوج نبش اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد این ظرفیت را فراهم کرده است تا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به صورت رایگان برای شستن خودروها استفاده کنند.

در سالی که کمبود آب در این استان همواره از طریق مسئولان به شهروندان اعلام می شود اما شهروندان با دیدن تصاویر تاسف بار از ترکیدگی لوله های آب در سطح شهر و بی توجهی مسئولان شرکت آبفای شهری استان و ضعف مدیریتی در این شرکت به شدت ناراضی و گلایه مند هستند.

 یکی از این شهروندان در گفت و گو با  صبح زاگرس  هدر رفت آب آشامیدنی در سطح معابر و خیابان های شهر یاسوج را یک ضعف اساسی برای مسئولان شرکت آبفای شهری عنوان کرد و گفت: چگونه می توان از کمبود آب در استان و شهر یاسوج سخن گفت و مردم را به صرفه جویی توصیه کرد در حالی که فوران آبشارهای مصنوعی ناشی از ترکیدگی انشعاب های آب در شهر یاسوج چشم هر رهگذری را به خود خیره می کند.

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی با اشاره به اینکه ترکیدگی لوله های آب در سطح شهر یاسوج در بسیاری از مواقع تا ماه ها بدون ترمیم به حال خود رها می شوند و آب نیز با فشار زیادی هدر می رود گفت،: چرا و با چه توجیهی باید آبی که باید در اختیار مردم و شهروندان قرار گیرد در کانال های فاضلاب سرازیر شود.

وی افزود: هزینه های زیادی از بیت المال صرف تامین آب می شود اما به دلیل مدیریت ضعیف مسئولان شرکت آبفای شهری استان در عین ناباوری اینگونه به هدر می رود.

 

در زیر فیلم کارواش مجانی با آب آشامیدنی در نبش خیابان شهدای 7 در بلوار مطهری یاسوج را مشاهده می کنید.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.