کد خبر: ۱۲۷۰۴
تاریخ انتشار:۱۴:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
به زیبایی کوه خامی درکهگیلویه و بویراحمد/
عصر دنا: کوه خامی که از سلسله جبال زاگرس جنوبی به شمار می آید که دارای طبیعتی بکر، زنده ودارای پوشش گیاهی متنوع آمیخته با گونه های متفاوت درختان از جمله بلوط است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): برخی از صحنه های زیبا در طبیعت انسان را به وجد می آورد و روح انسان را غرق آرامش می کند، در این میان دیدن کوه های زیبا و با عظمت و بزرگ حس خوبی مانند قدرت به انسان دست می دهد و این همه از برکات قدرت خداوند است.

کوه خامی که از سلسله جبال زاگرس جنوبی به شمار می آید دارای طبیعتی بکر، زنده ودارای پوشش گیاهی متنوع آمیخته با گونه های متفاوت درختان از جمله بلوط است.

 ارتفاع بلندترین قله این کوه به حدود 3200متر می رسدو دارای اقلیم معتدل کوهستانی در فصول گرم سال است.

 عظمت و شکوه خامی را می توان در یک نگاه احساس کرد و شاید تنها نقطه ی کوهستانی باشد که می توان در آن بطور یکجا از جنگل بلوط،چشمه ساران ،آبشارها،علفزارها ،گیاهان، رودخانه ها و حیات وحش حرف به میان آورد.

ما دراین مطلب تصاویری کم نظیر از کوه زیبا و دیدنی خامی درشهرستان باشت را به شما معرفی می کنیم.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.