کد خبر: ۱۲۷۰۱
تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
واکنش رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه به اجرای ساز و نقاره های نوروزی در دهدشت
عصر دنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: وقتی اداره‌ای بانی و متولی مراسم است نباید به هر بهانه‌ای خود جلودار اجرای ساز و نقاره‌ای شود که به تبع آن زمینه گناه فراهم می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ستاد شئون فرهنگی شهرستان با بیان اینکه اجرای موسیقی که گاهاً زمینه رقص و فساد را فراهم می‌کند هیچ ضرورتی ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: در برگزاری جشن‌ها باید افتخارات شیعه در قالب شعر حماسی،سخنرانی و نمایش فیلم تاریخی اجرا شود.

حسینی‌طلب ادامه داد: وقتی اداره‌ای بانی و متولی مراسم است نباید به هر بهانه‌ای خود جلودار اجرای ساز و نقاره‌ای شود که به تبع آن زمینه گناه فراهم می‌شود.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

وی در ادامه با اشاره به ایام اعتکاف افزود: مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) در سطح شهر دهدشت پذیرای برادران و 11 مسجد نیز برای خواهران معتکف اختصاص داده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: اعتکاف فرصت مناسبی برای جذب جوانان است که باید از این فرصت در جهت تقویت باورهای دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان استفاده کرد.

حسینی طلب خواستار همکاری ادارات و نهادها در برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت ائمه اطهار و ایام البیض شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.