تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به یک سالگی برجام اشاره داشت و تاکید کرد: دولت دستاورهای بزرگی در برجام بدست آورد اما متاسفانه مورد برخی از بی مهری ها قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: خانم مولاوردی توجه خاصی به مناطق کمتر توسعه یافته دارند و در گذشته نیز سفر وی مایه خیر و برکت بوده و امیدواریم سفر امروز نیز همانند گذشته باشد چرا که تلاش وی رساندن جایگاه زنان به معنای واقعی خودش است.

وی با اشاره به اینکه خانم مولاوردی از دیار لرتباران هستند، اظهار کرد: وی شیرزنانه به مشکلات برخورد می کند که امیدواریم در حوزه زنان و خانواده تاثیر آن را به خوبی مشاهده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه خوشحالیم با مرگ وی اندیشه هایش دچار مرگ نشدند، تصریح کرد: راه آقای هاشمی در ایران تداوم خواهد داشت.

خادمی در بخش دیگری از سخنانش به یک سالگی برجام اشاره داشت و تاکید کرد: دولت دستاورهای بزرگی در برجام بدست آورد اما متاسفانه مورد برخی از بی مهری ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی ها سعی می کنند که تجلی برجام مورد توجه قرار نگیرد، ادامه داد: اگر برجام انجام نشده بود الان در چه وضعیتی بودیم، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم چگونه بود، پس باید منتقدان منصفانه به برجام بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرا رسیدن دهه فجر اشاره داشت و گفت: مدیران و فرمانداران باید برنامه اجتماعی و افتتاح پروژه ها را برنامه ریزی کنند چرا که اعضای هیات دولت در دهه فجر به استان سفر می کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر باید باشکوتر از سالهای گذشته برگزار شود، تصریح کرد: باید یاد و خاطره امام راحل و خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

خادمی به جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اشاره داشت و افزود: 67 میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی به استان ابلاغ شده است و مدیران اجرایی باید هرچه سریعتر برای جذب آنها اقدام کنند چرا که هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی نباید در انعقاد قراردادها منتظر پول بمانند، گفت: قول های رئیس جمهور در سفر به استان عملی می شود و باید تمامی مفاد ها و توافق نامه ها بسته شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.