تاریخ انتشار:۲۱:۴۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
بخشدار سرفاریاب:
عصر دنا: بخشدار سرفاریاب با اشاره به شدت بارش برف در مسیر سرفاریاب، باغچه سادات، گفت: امکان تردد در محور باغچه سادات با زنجیر چرخ هم امکان‌پذیر نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

غلامحسن آتش‌سودا امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شدت بارش برف در مسیر سرفاریاب، باغچه سادات از برفگیر شدن چند خودرو در این راه ارتباطی خبر داد.

بخشدار سرفاریاب با بیان اینکه تردد در این مسیر با زنجیر چرخ نیز امکان پذیر نخواهد بود، عنوان داشت: از ساعت 11 صبح امروز بارش برف در مناطق سردسیری این جاده آغاز و شدت بارش به میزانی بوده که موجب انسداد این جاده شده است.

وی از تلاش نیروهای جمعیت هلال‌احمر چرام، جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه، اداره راه و شهرسازی چرام و نیروی انتظامی در جهت باز کردن مسیر و انتقال سرنشینان خودروها خبر داد و خاطرنشان کرد: شدت بارش برف به اندازه‌ای است که دستگاه‌های راهداری هم نتوانسته‌اند محور را باز نگه دارند.

آتش‌سودا گفت: اکیپ‌های راهداری در حال انجام خدمات راهداری در مسیرهای برفگیر هستند، بنابراین با توجه به اینکه تردد در این جاده امکان‌پذیر نیست رانندگان عزیز از تردد در این مسیر خودداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.