تاریخ انتشار:۲۳:۲۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات روز گذشته غلامرضا تاجگردون در نشست شورای اداری در گچساران واکنش نشان داد و گفت:قطعا اگر منظور آقای تاجگردون دوره مدیریتی بنده بوده باید عرض کنم مطالب را اشتباه به عرض ایشان رسانده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): روز گذشته غلامرضا تاجگردون در نشست شورای اداری در گچساران مطالبی را بیان نمود.

وی در این نشست به موضوع استخدام‌های فله ای در دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد نیز اشاره کرد و گفت: اصل را رها کرده‌ایم و به مسائل فرعی رو آورده‌ایم، فردی ۵۰ هکتار زمین را به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده را مطرح نمی‌کنیم، آن وقت می‌گوئیم مدیرکل منابع طبیعی پسر عمویش را به کار گرفته است.

درباره دو ادعای مطرح شده نماینده گچساران در خصوص اعطای 50 هکتار زمین و همچنین استخدام پسر عموی مدیرکل منابع طبیعی، نظر مدیرکل منابع طبیعی را در این خصوص جویا شدیم.

عزت اله بهشتی فر درباره اظهارات نماینده گچساران گفت: اگر منظور نماینده مردم شریف گچساران دوره مدیریتی بنده بوده است باید عرض کنم نه استخدامی انجام داده ام و نه 50 هکتار زمین به کسی واگذار کرده ایم.

بهشتی اضافه کرد، دستگاه های نظارتی دائما در حال رصد سازمان ها و ادارات هستند و هر کس سند و ادعایی دارد در اختیار این نهادها قرار دهد تا بررسی کنند.

وی افزود از همه دستگاه های نظارتی دعوت می کنیم تا این موضوع و هر ادعای دیگری را بررسی کنند و از مردم فهیم هم می خواهم وجدان خود را قاضی کنند که این گونه مطالب با چه هدفی مطرح می شود و قطعا اگر منظور آقای تاجگردون دوره مدیریتی بنده بوده باید عرض کنم مطالب را اشتباه به عرض ایشان رسانده اند. /
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.