تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش محسوس نزاع‌های فردی و جمعی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی انصاری ظهر امروز در نشست با کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت مهم‌ترین اصل برای حفظ و بقای یک جامعه است.

این فرمانده انتظامی گفت: نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه اخیر با تکیه بر وحدت توانست در برابر همه دشمنان عالم ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مبدع هفته وحدت بوده است تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی در راستای تبیین ارزش‌هایی است که در جامعه وحدت‌آفرین هستند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به توطئه‌های همه جانبه دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: آن‌ها در همه سال‌های اخیر از این حفظ وحدت ضربه خورده‌اند.

انصاری از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای جلوگیری از ترویج انقلاب و اشاعه آن در جهان سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط جهانی بیش از هر زمان توجه به وحدت ضروری است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در همه ارکان جامعه و به خصوص در بین نیروی سبزپوش پلیس و مردم تصریح کرد: همه موفقیت‌هایی را که در زمینه ایجاد امنیت در سال‌های اخیر در کشور شاهد بوده‌ایم مرهون وحدت و همبستگی میان مردم و این نیروی خدوم بوده است.

انصاری به وظایف پلیس در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه باید سطح آگاهی مردم را در برابر جرم‌ها و آسیب‌های اجتماعی بالا ببریم خاطرنشان کرد: باید این سطح امنیت در کشور که در همه منطقه و کشورهای همسایه و اطراف نمونه و الگوست همچنان به قوت خود باقی بماند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود در نیروی انتظامی استان گفت: جلوگیری‌ و پیشگیری از جرم وظیفه مهمی بوده که همکاران ما به خوبی از عهده آن برآمده‌اند و اکنون در استان شاهد کاهش جرائمی مانند نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین