کد خبر: ۱۰۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران استانی منتظر اینکه پول به حساب دستگاه و اداره آنها بیاید نباشند بلکه خود باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابلاغ 966 میلیارد تومان اعتبار در قالب 46 پروژه به این استان گفت: مدیران دستگاه‌های مربوطه از امروز پیگیر جذب این میزان اعتبار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران استانی منتظر اینکه پول به حساب دستگاه و اداره آنها بیاید نباشند بلکه خود باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اعتبار ابلاغ شده در سه قالب پروژه‌های عمرانی ردیف‌دار، پروژه‌هایی که ردیف مشخص ندارند و پروژه‌های اقتصادی هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پروژه‌هایی که ردیف اعتباری آنها مشخص شده همه دستگاه‌ها موظف هستند که با پیمانکار طرح قرار داد امضا کنند و برنامه زمان‌بندی برای احداث پروژه هم ارائه کنند.

خادمی بیان کرد: برای مثال ردیف اعتبار بیمارستان 200 تختخوابی شهر یاسوج مشخص شده و این پروژه دارای 22 میلیارد تومان اعتبار است لذا دانشگاه باید با پیمانکار قرار داد منعقد کرده و برنامه‌ زمان‌بندی برای اتمام پروژه ارائه کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه‌هایی که ردیف اعتباری مشخص ندارند باید مدیران دستگاه‌ها در وزارتخانه‌ها پیگیر جذب اعتبارات برای این پروژه‌ها باشند.

وی بیان کرد: در پروژه‌های اقتصادی اعتبارات مشخص شده است که در این حوزه 70 میلیارد تومان به چند طرح مهم اقتصادی اختصاص یافته است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه فردا دیداری با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با جذب اعتبارات ابلاغ شده در تهران خواهیم داشت، گفت: هیچ دستگاه‌ و فردی نمی‌تواند پروژه‌های سفر را تعطیل کند.

خادمی عنوان کرد: اجرای پروژه‌های سفر رئیس جمهور از وظایف مهم مدیران دستگاه‌های مختلف است و هیچ عذری در این خصوص هم قابل قبول نیست.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اعتدال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
خداوکیلی خادمی چه سودی برا استانمون داشته تو عمرم استانداری به این بیسوادی و بله قربان گو ندیدم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.