کد خبر: ۱۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج:
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره بر لزوم تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه در زمینه شرکت برخی افراد در انتخابات گفت: حکم رهبر معظم انقلاب برای همه افراد فصل الخطاب است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آیت الله علی سعیدی روز سه شنبه در یادواره 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: «وقتی رهبر معظم انقلاب صلاح نمی دانند فردی در انتخابات نامزد شود اگر رهبری را فصل الخطاب می دانیم باید بگوییم لبیک یا خامنه ای».
وی گفت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند فلسفه ای در آن پنهان است که همه نمی توانند آن را بفهمند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برخی بودند که در زمان امام خمینی (ره) در مقابل آن بزرگوار چون و چرا می کردند و امروز برخی از مسائل را رهبری مطرح می کنند که نباید توقع داشته باشیم پشت صحنه را بازگو کنند.
آیت الله سعیدی بیان کرد: وقتی رهبری حکمی صادر می کنند باید از آن تبعیت و دنبال فلسفه آن نباشیم چون برخی مسائل را نمی توان در آن مقطع زمانی طرح کرد و بیان این مسائل سالها طول می کشد.
وی در ادامه به بیان برخی ویژگی های روحانیان پیشتاز اشاره کرد و گفت: یکی از معیارهای آنان، تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است.
وی بیان کرد: «متعبدترین افراد، یاران امام حسین(ع) بودند که همراه ایشان در کربلا حرکت می کردند و نگفتند برای چه ما را می بری.»
آیت الله سعیدی عنوان کرد: ماموریت کربلا به کلی سری بود و امام نمی توانست پشت صحنه را بگوید چون برخی در آن مقطع زمانی قادر به درک آن نبودند.
این خبر در حال تکمیل شدن است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
لبیک یاخامنه ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
این خبرهنوز تکمیل نشد؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین