کد خبر: ۱۰۲۴۷
تاریخ انتشار:۱۱:۵۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:
عصر دنا: مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: اختلاف ثمره‌ای جز آسیب به منافع مردم و نظام ندارد و تا به امروز مملکت از این چنددستگی‌ها نفعی نبرده و طرح دشمن است که با ایجاد اختلاف از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهراب کیانی مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، اظهار داشت: شاید به‌ جرأت بتوان به این موضوع اشاره کرد که انقلاب در هر نقطه‌ای که موفقیت‌های بزرگ کسب کرده به سبب وحدت بوده و در هر برهه از زمان که دچار آسیب شده به سبب اختلاف‌افکنی و جدایی نیروهای انقلابی بوده است.

وی درباره همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی، تأکید کرد: در مملکتی که نیروهای انقلابی مدعی ولایتمداری هستند و خود را پیرو رهبر انقلاب معرفی می‌کنند زمانی که ایشان تأکید بر وحدت و همدلی جریان انقلاب دارد  باید انقلابیون  فرمایشات ایشان را برای خود اتمام‌حجت بدانند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی ادامه داد: نه این‌که بازهم بر طبل اختلافات بکوبند اختلافات زمانی رخ می‌نماید که منیت ها پررنگ شود و هر کس بخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند.

کیانی تصریح کرد: برای افزایش وحدت و همدلی باید انقلابیون تحمل خود را بالا ببرند، دایره نگاه خود را به انقلابیون گسترده‌تر ببینند، از انگ زدن و اتهامات بیجا بپرهیزند و با افزایش تحمل خود کنار دیگر دوستان بنشینند و دست از اختلاف‌افکنی بردارند.

وی با بیان اینکه بزرگان جریان انقلاب می‌توانند نقش ویژه‌ای در این مسیر ایفا کنند، اذعان داشت: اگر آن‌ها یکدیگر را بپذیرند و در کنار هم قرار بگیرند دیگران آسان‌تر سوار مرکب اتحاد خواهند شد.

کیانی خاطرنشان کرد: اختلاف ثمره‌ای جز آسیب به منافع مردم و نظام ندارد و تا به امروز مملکت از این چنددستگی‌ها نفعی نبرده و طرح دشمن است که با ایجاد اختلاف از آب گل‌آلود ماهی بگیرد./
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین