کد خبر: ۱۰۰۸۸
تاریخ انتشار:۱۱:۴۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون مصاحبه ۱۴۰۰ خانواده شهید گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سردار یدالله بوعلی شامگاه چهارشنبه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دنا با بیان اینکه استارت برگزاری کنگره ملی شهدای استان از سال ۸۴ زده شد، افزود: به همین منظور در دو سال گذشته ستاد قوی با حداکثر امکانات تشکیل شد که بتوانیم این کنگره را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کارهای مختلفی تاکنون در کنگره ملی شهدا انجام شده است، اظهار داشت: ساخت ۵۰ آندروید سرداران شهید استان، ساخت مستند ۲۵ قسمتی پد خندق، ساخت مستند سرداران شهید استان و مستند های دفاع مقدس از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت های مختلفی در عرصه فضای مجازی برای تبلیغ و معرفی کنگره و شهدای استان صورت گرفته شده است، تصریح کرد: راه اندازی کانال تلگرامی، سلام، اینستاگرام و سایت ۱۸۰۰ شهید استان از مهمترین این فعالیت هاست.

سردار بوعلی با بیان اینکه کنگره ملی شهدا پنج اجلاسیه دارد، ادامه داد: این برنامه توسط اینترانت قرارگاه شباب در ۳۲ هزار نقطه کشور به صورت آنلاین پخش می شود.

منبع: مهر


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین