افزایش ظرفیت برق اهواز: نوسازی پست اسکو برای پایداری بیشتر!
معاون بهرهبرداری شرکت برق منطقهای خوزستان از نوسازی پست برق اسکو در اهواز خبر داد که با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور جدید، ظرفیت این پست به ۳۰ مگاولتآمپر افزایش یافته است. این اقدام به منظور ارتقاء پایداری برق در منطقه و بهبود خدمات رسانی به شهروندان انجام میشود.
معاون بهرهبرداری شرکت برق منطقهای خوزستان از نوسازی پست برق اسکو در اهواز خبر داد که با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور جدید، ظرفیت این پست به ۳۰ مگاولتآمپر افزایش یافته است. این اقدام به منظور ارتقاء پایداری برق در منطقه و بهبود خدمات رسانی به شهروندان انجام میشود.
به گزارش عصر دنا،
معاون بهرهبرداری شرکت توزیع برق منطقهای خوزستان از آغاز پروژه نوسازی و ارتقاء ظرفیت تجهیزات پست برق اسکو در اهواز خبر داد. وی افزود: با تعویض، نصب و راهاندازی دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۳/۱۳۲ کیلوولت، ظرفیت هر یک از این دستگاهها از ۲۷ به ۳۰ مگاوات افزایش یافته است. این اقدام به منظور افزایش پایداری و بهبود خدمات برقرسانی در منطقه انجام میشود.


دیدگاهتان را بنویسید