واشنگتن در آستانه اقدام نظامی؛ ادعای جدید سفیر آمریکا علیه ایران
سفیر آمریکا در سازمان ملل با بیان ادعای جدیدی علیه ایران، از احتمال اقدام نظامی واشنگتن برای نابودی زیرساختهای مرتبط با تنگه هرمز خبر داد، در حالی که تنشها پس از ناکامیهای اخیر این کشور در منطقه افزایش یافته است. این اظهارات در شرایطی مطرح میشود که بحرانهای دیپلماتیک و نظامی در خاورمیانه به اوج خود رسیدهاند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل با بیان ادعای جدیدی علیه ایران، از احتمال اقدام نظامی واشنگتن برای نابودی زیرساختهای مرتبط با تنگه هرمز خبر داد، در حالی که تنشها پس از ناکامیهای اخیر این کشور در منطقه افزایش یافته است. این اظهارات در شرایطی مطرح میشود که بحرانهای دیپلماتیک و نظامی در خاورمیانه به اوج خود رسیدهاند.
به گزارش عصر دنا،
سفیر ایالات متحده در سازمان ملل به منظور کاهش تنشهای ناشی از شکست در برنامههای نظامی علیه ایران، مطرح کرد که ممکن است واشنگتن اقداماتی را برای هدف قرار دادن زیرساختهای ایران در اطراف تنگه هرمز انجام دهد. این اظهارات در حالی بیان میشود که تنشها میان دو کشور همچنان ادامه دارد.


دیدگاهتان را بنویسید