×

تجاوز دوباره اسرائیل به غزه: آتش‌بس در خطر!

  • کد نوشته: 15935
  • 27 ژوئن 2026
  • 0
  • رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و به نوار غزه حمله کرده است، اقدامی که بار دیگر خطر تشدید تنش‌ها را به همراه دارد. این تجاوز جدید در حالی صورت می‌گیرد که تلاش‌ها برای برقراری صلح در منطقه به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

    تجاوز دوباره اسرائیل به غزه: آتش‌بس در خطر!

    رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده و به نوار غزه حمله کرده است، اقدامی که بار دیگر خطر تشدید تنش‌ها را به همراه دارد. این تجاوز جدید در حالی صورت می‌گیرد که تلاش‌ها برای برقراری صلح در منطقه به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

    به گزارش عصر دنا،
    رژیم صهیونیستی مجدداً با نقض توافق آتش‌بس به نوار غزه حمله کرده است. این اقدام می‌تواند تهدیدی جدی برای ثبات و آرامش در منطقه باشد.

    مشرق نیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *