مس شهربابک، قهرمان جدید لیگ آزادگان و راهی به لیگ برتر!
مس شهربابک با پیروزی قاطع برابر نیروی زمینی در هفته سیویکم لیگ آزادگان، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد و به لیگ برتر صعود کرد. این موفقیت تاریخی، این تیم را در کنار نساجی به جمع برترینهای فوتبال ایران میپیوندد.
مس شهربابک با پیروزی قاطع برابر نیروی زمینی در هفته سیویکم لیگ آزادگان، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد و به لیگ برتر صعود کرد. این موفقیت تاریخی، این تیم را در کنار نساجی به جمع برترینهای فوتبال ایران میپیوندد.
به گزارش عصر دنا،
مس شهربابک عنوان قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال را به دست آورد و به لیگ برتر صعود کرد!
در هفته سیویکم لیگ آزادگان، مس شهربابک با کسب پیروزی در برابر نیروی زمینی، موفق به تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر شد. این تیم اکنون همراه با نساجی، در بالاترین سطح فوتبال ایران رقابت خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید