سخنگوی وزارت خارجه: حمایت از متجاوزان، همدستی در جنگ غیرقانونی است
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هشدار داد که هر گونه حمایت از متجاوزان به منزله همکاری در یک جنگ غیرقانونی و نقض حقوق بینالملل است. این اظهارات در پی افزایش تنشها و مداخلات نظامی برخی کشورها بیان شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هشدار داد که هر گونه حمایت از متجاوزان به منزله همکاری در یک جنگ غیرقانونی و نقض حقوق بینالملل است. این اظهارات در پی افزایش تنشها و مداخلات نظامی برخی کشورها بیان شده است.
به گزارش عصر دنا،
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به ارائه خدمات «فنی و پشتیبانی» به طرفهای مهاجم واکنش نشان داد و آن را به عنوان مشارکت مستقیم و علنی در یک جنگ غیرقانونی و نقض جدی حقوق بینالملل توصیف کرد. وی تأکید کرد که اینگونه اقدامات نه تنها مشروعیت جنگ را زیر سوال میبرد، بلکه همدستی در فعالیتهای تجاوزکارانه به شمار میآید.


دیدگاهتان را بنویسید