فولاد خوزستان: خداحافظی با دو ستاره خارجی!
تیم فوتبال فولاد خوزستان با جدایی دو ستاره خارجی خود، فصل جدیدی را آغاز میکند. این تغییرات در تیم، امیدها و انتظارات جدیدی را برای هواداران به همراه دارد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با جدایی دو ستاره خارجی خود، فصل جدیدی را آغاز میکند. این تغییرات در تیم، امیدها و انتظارات جدیدی را برای هواداران به همراه دارد.
به گزارش عصر دنا، دو ستاره خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان از جمع این تیم خداحافظی کردند و به این ترتیب از جمع بازیکنان این باشگاه جدا شدند.


دیدگاهتان را بنویسید