خطر عادیسازی مصرف مواد: نسل آینده در آستانه تهدید جدی!
معاون بهداشت وزارت بهداشت با هشدار درباره خطر عادیسازی مصرف مواد و تبلیغات غیرمسئولانه در رسانهها، از تهدید جدی برای نسل آینده سخن گفت و بر لزوم تقویت برنامههای پیشگیرانه تأکید کرد. این هشدار در شرایطی مطرح میشود که جوانان بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر اعتیاد و آسیبهای ناشی از آن قرار دارند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با هشدار درباره خطر عادیسازی مصرف مواد و تبلیغات غیرمسئولانه در رسانهها، از تهدید جدی برای نسل آینده سخن گفت و بر لزوم تقویت برنامههای پیشگیرانه تأکید کرد. این هشدار در شرایطی مطرح میشود که جوانان بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر اعتیاد و آسیبهای ناشی از آن قرار دارند.
به گزارش عصر دنا،
تهران – ایرنا – معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اهمیت پیشگیری به عنوان بهترین روش برای مبارزه با اعتیاد، نسبت به افزایش نمایشهای نامناسب مصرف مواد، الکل و سیگار در رسانههای تصویری ابراز نگرانی کرد. او همچنین خواستار تقویت برنامههای پیشگیرانه و همکاری کامل نهادهای مسئول برای مقابله با این معضل شد.


دیدگاهتان را بنویسید