استاندار گلستان: کشاورزی نباید قربانی تصمیمات تهران شود!
استاندار گلستان بار دیگر بر اهمیت تامین بهموقع نهادهها و سوخت برای کشاورزان تاکید کرد و اعلام کرد که تصمیمات ملی نباید به آسیب به بخش کشاورزی استان منجر شود. او از دستگاههای اجرایی خواست تا با استفاده از اختیارات خود، نیازهای کشاورزان را بهموقع برآورده کنند.
استاندار گلستان بار دیگر بر اهمیت تامین بهموقع نهادهها و سوخت برای کشاورزان تاکید کرد و اعلام کرد که تصمیمات ملی نباید به آسیب به بخش کشاورزی استان منجر شود. او از دستگاههای اجرایی خواست تا با استفاده از اختیارات خود، نیازهای کشاورزان را بهموقع برآورده کنند.
به گزارش عصر دنا،
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان، تصریح کرد که نباید تأمین نهادهها و سوخت مورد نیاز این بخش به تصمیمات ملی وابسته باشد. وی تاکید کرد که نهادهای اجرایی استان باید با بهرهگیری از اختیارات قانونی و همکاریهای بین بخشی، نیازهای کشاورزان را به موقع برطرف کنند تا فرآیند تولید و امنیت غذایی در استان با اختلال مواجه نشود.


دیدگاهتان را بنویسید