فرماندار شوش: ثبتنام دانشآموزان نباید معضل خانوادهها شود!
فرماندار شوش با تأکید بر ضرورت مدیریت و نظارت مؤثر بر فرآیند ثبتنام دانشآموزان، هشدار داد که نباید این موضوع به معضلی برای خانوادهها تبدیل شود. او بر لزوم اجرای صحیح این روند در مدارس شهرستان تأکید کرد.
فرماندار شوش با تأکید بر ضرورت مدیریت و نظارت مؤثر بر فرآیند ثبتنام دانشآموزان، هشدار داد که نباید این موضوع به معضلی برای خانوادهها تبدیل شود. او بر لزوم اجرای صحیح این روند در مدارس شهرستان تأکید کرد.
به گزارش عصر دنا،
فرماندار شوش با بیان ضرورت مدیریت صحیح و نظارت بر روند ثبت نام دانشآموزان در مدارس این شهرستان، تصریح کرد: باید از تبدیل ثبت نام دانشآموزان به معضلی برای خانوادهها جلوگیری کرد. به گفته وی، لازم است که این فرآیند به طور مطلوب و بدون ایجاد نگرانی برای والدین انجام شود.


دیدگاهتان را بنویسید