بازگشت ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به شبکه بوشهر با طرح «مهتاب
با اجرای طرح ملی «مهتاب»، استان بوشهر موفق به بازگشت ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به شبکه شد و بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد برق غیرمجاز شناسایی و جمعآوری گردید. این اقدام در راستای مدیریت بهینه انرژی و افزایش بهرهوری در شبکه توزیع برق استان انجام شده است.
با اجرای طرح ملی «مهتاب»، استان بوشهر موفق به بازگشت ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به شبکه شد و بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد برق غیرمجاز شناسایی و جمعآوری گردید. این اقدام در راستای مدیریت بهینه انرژی و افزایش بهرهوری در شبکه توزیع برق استان انجام شده است.
به گزارش عصر دنا،
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام کرد که با راهاندازی طرح ملی و جهادی «مهتاب»، از آغاز سال ۱۴۰۵ تا تاریخ ۲۹ خرداد، بیش از ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق به شبکه این استان بازگشته است. همچنین، در طی این مدت، بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ مورد استفاده غیرمجاز از برق نیز شناسایی و جمعآوری شده است.


دیدگاهتان را بنویسید