کد خبر: ۳۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
نامه تهدید آمیز نماينده گچساران به مسئولان بوشهر:
عصر دنا: البته به عقیده آگاهان بیش از آنکه مسئولان ما توان اخراج غیربومی ها از فازهای پارس جنوبی و احقاق حق استان را داشته باشند، این موضوع ناشی از تعدیل نیرو پس از بهره برداری ...
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا، غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به استاندار و نماینده بوشهر درباره تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه  هشدار داد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای سالاری
استاندار محترم بوشهر
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه  در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
مستحضرید ارتباط تنگاتنگ قومی و عشیره‌ای بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بالأخص مردم شریف شهرستان گچساران با مردم شریف آن استان و بالأخص مردم شریف دیلم و گناوه به دیرباز برمی‌گردد و سال‌هاست که مردم گچساران میزبان عزیزان بندری بوده و به همزیستی با آنان افتخار کرده و می‌کنند.
در طول دوران نمایندگی‌ام افتخار داشتم در هر موضعی که قرار داشتم از حقوق و فرایند خطه جنوب و بالأخص آن استان که همواره خود را برادر آنان می‌دانستم، دفاع کنم. پیشنهاد شخصی این‌جانب و تصویب آن در مجلس مبنی بر بهره‌مندی مناطق دارای پتروشیمی در مناطق ویژه که ۹۰ درصد آن مربوط به منطقه ویژه عسلویه می‌باشد، مقاومت و ایستادگی در تأمین مالی طرح‌های پارس جنوبی که حتماً نطق‌های این‌جانب را دراین‌باره شنیدید و... ازجمله اقداماتی بود که به‌عنوان وظیفه انجام دادم.
چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه و... ازجمله این اقدامات می‌باشد.
تمایلی نداشتم این‌گونه سخن بگویم ولی ازآنجاکه راغب می‌باشم ارتباط حسنه و قدیمی این دوخطه تداوم یابد از حضورتان درخواست دارم مانع از ادامه این حرکات بخصوص توسط مسئولین دولتی گردید. ضمناً فراموش نفرمایید مردم شریف گچساران و این استان در شرایطی که هنوز شهر دوگنبدان، دهدشت، لنده، سوق، چرام و لیکک از آب شرب سد کوثر بهره‌مند نیستند و مناطق محروم باباکلان و دشت گز از آب کشاورزی سد چم شیر بی‌بهره‌اند، مقاومتی در قبال این انتقال آب انجام نداده‌اند و بیم آن دارم به‌واسطه این تحریکات غیرمسئولانه توسط مقامات سیاسی آن استان، کمپین ضد انتقال آب در این منطقه صورت گیرد و دود آن به چشم همگان و بالأخص مردم عزیز بنادر برود.
امیدوارم این توصیه حقیر را بپذیرید و ضمن برداشتن ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای این استان در پارس جنوبی (بر اساس قانون) شرایط را برای تداوم هر نوع حرکت تحریک‌آمیز بالأخص در خصوص صنعت نفت قطع و از دخالت غیرمسئولانه نیز جلوگیری به عمل آید.


ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
درود بر مرادنی که هنوز غیرت در خونشان جاریست
همولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
با سلام خدمدت همه دوستان بنده شاغل در یکی از شرکتهای پتروشیمی مستقر در استان خوزستان میباشم ،با سابقه کاری حدودا 13 سال ولی واقعا بحث بومی وغیر بومی در اینجا هم واقعا آزار دهنده است هر روز یه حرف در مورد افراد غیر بومی ،هر روز یه نامه ،مگه میشه ما جرم کرده باشیم غیر بومی شدیم این مسئله واقعا باید به صورت کلان در مجلس در موردش بحث شود بحث انتقال آب استان به استانهای دیگه واقعا بسار مسئله خوب وقابل پیگیری میباشد قابل توجه نمایندگان محترم استان مخصوصا دکتر تاجگردون /با تشکر
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
درودخداوند منان به غیور مرد بزرگ غلامرضا تاجگردون انشاء اله در پناه حق پیروز و سربلند باشین و در ضمن یک مقدار از سیاست را به همدست خودت در مجلس یاد بده ممنون میشیم از لطفتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
احسن بر جناب تاجگردون با این شجاعت و دلسوزی. فدایی داری
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
مرد باغیرت سیاستمدار
هادی آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
باسلام و سپوس از این مرد که نشون دادی هنوز قشر فقیر رو فراموش نکرده ای خداوند منان را سپاس و شکر میگویم واقعا این مشکل بزرگی هست و می بایست یک نفر شروع میکرد البته یک نفر سیاسی لازم بود و یک سوال دارم از افرادی که بخواهند مخالفتی نشان بدهند اگر شما ناراحت هستید لطف کنید دست جوانان بیکاری که حق استخدام ندارن چون غیره بومی هستن را بگیرید شخصا اولین نفری هستم پوزش میخواهم
فقط در این حد بدانید که بعد از سابقه یازده سال کار و جابجایی بواسطه همین مدیران در پالایشگاه دیگر ازم نامه بومی میخواستن که حداقل ده روز منو دست انداختن بزارید این شیر مرد به کارش. برسد لطفا در پایان بر دست این شیر مرد بوسه خواهم زد. هادی آسودی از شهرستان لنده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین