کد خبر: ۲۷۱
تاریخ انتشار:۱۲:۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: مرحله اول جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در استان و با هدف کمک به 12 هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسمراسم جشنواره عاطفه ها با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین در مجتمع شبانه روزی شهدای یاسوج برگزار شد.

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین هدف از برگزاری جشنواره عاطفه ها را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و یادآور شد: تعداد 12 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه است، گفت: جشنواره عاطفه ها امسال در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن امروز بیست و چهارم شهریورماه در پایگاههای کمیته امداد آغازو مرحله دوم دهم مهرماه در تمامی مدارس سطح استانبرگزار می شود.

محبی با اشاره به اینکه جشنواره عاطفه ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و نیروی مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری به صورت مشارکتی برگزار شده است، افزود: تلاش می کنیم تابا برگزاری جشنواره ها  فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین مردم و خیران بهتر نهادینه شود و نیکوکاران حمایت های خود را مستقیماً به دانش آموزان اهدا کنند.

وی یاداور شد: افرادی که توفیق حضور در جشنواره و یا در پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی را نداشته اند، می توانند با شماره گیری #1*8877* با انتخاب نام استان و شهرستان مورد نظرکمک های خود را به جشن عاطفه ها اهداء کنند و شماره حساب  0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک های مردم به جشن عاطفه هاست

فرماندار بویراحمد نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد، خیران و مدیران شرکت کننده در جشنواره عاطفه ها، گفت: بحمدالله تعداد زیادی از نخبگان استانی از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این جای بسی افتخار است.

محمدکاظم نظری اظهار کرد: انشاءالله روزی برسد که با حمایت همه جانبه خیران، نیکوکاران و مسئولان هیچ نیازمندی در استان و کشور وجود نداشته باشد. 

مدیرکل کمیته امداد استان در راستای برگزاری جشنواره عاطفه ها در برنامه های شبکه استانی صدا وسیما شرکت  کرد و گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه داد و از مردم خیر و نیکوکار هم استانی خواست تا با حضور در جشنواره نیکوکاری و اهداء کمک های خود، دانش آموزان نیازمند را یاری کنند.

در حاشیه این جشنواره غرفه های اشتغال، کارگاه نقاشی و پخت غذاهای محلی و سنتی برپا شد و گروههای ورزشی و نمایشی برنامه های خود را اجرا کردند و در پایان نیز از تعدادی از خیران و کارآفرینان و مادران نمونه تجلیل به عمل آمد  و خیران هدایایی به دانش آموزان نیازمند اهداء کردند.

برچسب ها: جشن عاطفه ها ، مهر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار