کد خبر: ۲۳۲۶۴
تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش محدود قیمت دلار چرخید. انس جهانی طلا افزایشی است و به منطقه ۲۴۰۰ دلاری بسیار نزدیک شده، اما این موضوع بر روند قیمت بازار طلای داخلی اثر صعودی نگذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قیمت طلا و سکه امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد و در روند کاهشی قرار گرفت. در پنجمین روز هفته بازار طلا در تمام قطعات و وزن‌ها با روند کاهشی همراه شد و افزایش قیمت طلای جهانی و خیز به محدوده ۲۴۰۰ دلاری در روند قیمت بازار طلای داخلی اثری نگذاشت.

 در روزهای اخیر روند الاکلنگی در بازار طلا شکل گرفته است. برخی معامله‌گران معتقدند نوسانات قیمت در بازار طلا زیاد است و همین موضوع ریسک سرمایه‌گذاری در این بازار را بالا برده است. فعلا نگاه معامله‌گران بازار فلز زرد به تحرکات قیمت دلار و اخبار سیاسی است.

 
گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۹۳ دلاری در حال معامله است و نسبت به روز گذشته رشد نزدیک به ۶ دلاری دارد.
 

سکه با کانال ۴۳ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی امروز چهار‌‌شنبه ۲۹ فروردین با کاهش ۳۸۷ هزار تومانی به کانال ۴۳ میلیونی برگشت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۴۳ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با کاهش ۲۲۵ هزار تومانی روی قیمت ۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی ایستاده است. گفتنی است کاهش امروز قطعات سکه به تناسب افزایش روز گذشته است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌ سکه و قیمت ربع ‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی همراه شد. این قطعات به ترتیب با رقم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شوند.

قیمت سکه گرمی امروز با افت ۱۰ هزار تومانی کمترین مقدار کاهش قیمت را در قطعات سکه داشت و روی رقم هفت میلیون و ۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

افت حباب از کاهش قیمت جلو زد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۳۳ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۶ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۵۹ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۰۹ هزار تومان در حال معامله است.

کاهش حباب سکه امروز چهار‌شنبه بیش از کاهش قیمت قطعات سکه است. حباب سکه امامی ۵۹۶ هزارتومان، سکه بهار ۳۵۶ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۹۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۹ هزار تومان و سکه گرمی ۳۴ هزار تومان کاهش دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین