تاریخ انتشار:۱۶:۰۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: دیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نصب همراه‌بانک توسط ۲۲هزار نفر از مشتریان بانک در استان، رشد قابل توجهی را در بخش استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری شاهد بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نصب همراه‌بانک توسط ۲۲هزار نفر از مشتریان بانک در استان، رشد قابل توجهی را در بخش استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان در بخش منابع، یک درصد بالاتر از هدف تعیین شده را در سال ۱۴۰۲ محقق کرده، گفت: در بخش نسبت مصارف به منابع نیز با ۱۲۶ درصد تحقق، عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی نسبت مطالبات به مصارف استان را ۰.۲۷ (بیست و هفت صدم) درصد اعلام کرد و گفت: در این شاخص نیز ۱۳۶ درصد هدف، محقق شد.

آرمین در همین رابطه گفت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان وضعیت بسیار مطلوبی دارد و به ۴۰هزار میلیارد ریال می‌رسد و سهم درصد بانک در استان به حدود ۱۴ درصد می‌رسد.

وی میزان رشد آمار وام‌های پرداختی استان کهگیلویه و بویراحمد را ۵۷ درصد اعلام کرد و افزود: میزان درصد وام‌های تکلیفی نسبت به کل وام‌های پرداختی ۲۰ درصد است و میزان درصد وام‌های حمایتی نسبت به کل وام‌ها را ۲۴ درصد و میزان درصد وام‌های حمایتی تفاهم‌نامه‌ای به کل وام‌ها را ۱۴ درصد است.

آرمین گفت: ۶ درصد وام‌ها به طرح کالاکارت اختصاص یافته که سعی می‌کنیم این نسبت در سال ۱۴۰۳ نیز افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت: آمار وام‌های تکلیفی شعب استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۷هزار فقره بوده و این آمار نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

آرمین درصد تحقق هدف نصب همراه‌بانک را ۱۷۵ درصد اعلام کرد و گفت: با نصب همراه‌بانک توسط ۲۲هزار نفر از مشتریان بانک در استان، رشد قابل توجهی را در بخش استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری شاهد بودیم.

وی تعداد افتتاح حساب آنلاین در استان را بیش از ۲۱هزار فقره اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر است و ۱۷۵ درصد هدفی که برای این بخش ترسیم شده بود، محقق شده است.

آرمین در بخش وام آنلاین نیز اظهار داشت: ۱۸هزار وام به‌صورت آنلاین پرداخت شده که معادل ۱۲۱ درصد هدف‌گذاری صورت گرفته بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: در بخش تعداد مشتریان هدف‌گذاری روی حدود ۲۲هزار مشتری جدید بوده که با جذب ۱۸هزار مشتری، ۸۰ درصد آن محقق شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه بویراحمد درصد تحقق هدف طرح کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی را ۶۸ درصد اعلام کرد و گفت: در سال جدید به دنبال افزایش خدمات در این بخش خواهیم بود تا با اضافه کردن پذیرنده‌های کشوری و استانی شاهد خدمات بیشتر و بهتری در این بخش باشیم.

وی افزود: در بخش پذیرش سفته و چک الکترونیک به‌عنوان وثیقه که از خدمات جدید بانک به شمار می‌رود، عملکرد استان ۱۱۰۰ فقره بوده است.

آرمین در بخش رشد منابع روند را مثبت ارزیابی کرده و گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۷ درصد رشد محقق شد.

وی اعلام کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۲۴۰هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۳۴ درصد مردم استان را به عنوان مشتری خود جذب کرده که این اعداد نشانه اعتماد بالای مردم استان به این بانک است.

آرمین در خصوص طرح مهریار نیز گفت: تا کنون اداراتی نظیر استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سازمان بهزیستی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب و فاضلاب، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، پزشکی قانونی، اداره کل زندان‌ها، شرکت گاز استان، شهرداری چرام، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، شرکت سیمان یاسوج، مرکز مدیریت حوزه علمیه یاسوج و همچنین شهرداری‌های مارگون و دوگنبدان و چندین شرکت با این طرح همراه شده و پرداخت حقوق کارکنان خود را از طریق این بانک انجام می‌دهند.

وی تعداد کارکنان سازمان‌های شرکت‌کننده در این طرح را در استان کهگیلویه بویراحمد ۳۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد پرسنل دستگاه‌های شرکت‌کننده در این طرح از امتیاز تسهیلات استفاده کرده‌اند.

 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین