تاریخ انتشار:۱۳:۵۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، علی احمدزاده با اشاره به عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل گفت: سپاه و نیروهای مسلح در حمله به پایگاه‌های نظامی از پیش تعیین شده رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل برگ زرین دیگری در تاریخ میهن اسلامی رقم زدند.
استاندار افزود: این عملیات غرورآفرین تمام دنیا و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد و امید به آینده را در دل توحیدیان و مردم مظلوم جهان زنده کرد.
وی بیان کرد: حمله به مواضع اسرائیل موجب شد مردم فلسطین بعد از روزها که زیر بمباران اسرائیل بودند در آرامش باشند، آنها در کنار دیگر مردم منطقه و آزادی‌خواهان جهان از این اقدام جمهوری اسلامی ایران ابراز خوشحالی کردند.
استاندار با اشاره به برگزاری مراسم جشن و شادی در سراسر ایران پس از این اقدام ماندگار گفت: این حماسه به یادماندنی و کم‌نظیر به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد.
احمدزاده بیان کرد: استان ما در کنار سایر استان‌ها نقشی در این حادثه ماندگار داشت که از همه نیروهای مسلح تشکر و قدردانی می‌کنم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین