تاریخ انتشار:۱۵:۲۱ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان فعال هستند، گفت: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.
وی افزود: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.
باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌های سواری همچنین می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.
معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مالکین خودرو هر شش ماه یک بار می‌تواند دو حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کنند و این طرح به خاطر عدالت در توزیع است تا افراد بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین