کد خبر: ۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار:۱۳:۵۹ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: بر اساس تصمیم سازمان بورس، معاملات روز یکشنبه در محدوده محدود انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ه گزارش عصر دنا به نقل از  تجارت امروز؛ با تصمیم جدید بازار سرمایه، پس از تنش های اخیر، دامنه بورس به مثبت و منفی کاهش یافت و اکنون در تابلوی معاملات اعمال می شود.

اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تداوم معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان به شرح زیر است:

در پی برگزاری جلسه فوق العاده هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات اولیه امروز به منظور حفظ حقوق سهامداران و جلوگیری از نفوذ احساسات بر روند بازار، دامنه نوسانات کل سهام نمادها و حق مزیت سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس طی سه روز متوالی تصمیم گیری شد، باید به مثبت و منفی ۱ درصد محدود شود و دامنه نوسان صندوق های سهام نیز باشد. محدود به مثبت و منفی ۲٪.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت های بورسی و فرابورسی شرایط بازار و رویدادهای مرتبط را به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین