تاریخ انتشار:۲۰:۴۱ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز آماده انعکاس گسترده حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه های مختلف هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت عموم مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدسِ امسال، آماده انعکاس گسترده حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه های مختلف هستیم.

بسم الله الرحمن الرحیم
بی گمان، يهوديان و مشرکان را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت‏ ... (سوره مائده ۸۲)

در حالی به آخرین جمعه رمضان سال ۱۴۰۳ می رسیم که شش ماه از عملیات بزرگ طوفان الاقصی توسط رزمندگان حماس می گذرد.
پس از این عملیات قهرمانانه، سربازان و سرمداران رژیم جلاد صهیونیستی با جنایاتی باورناپذیر به جای مبارزه ی در میدان، به کشتن زنان، کودکان و نوزادان و همچنین خبرنگاران وکادر درمانی مبادرت می کند که قادر به دفاع از خود و تأمین مایحتاشان نیستند.

جنایات بی سابقه، نسل کشی آشکار و بی اعتنایی به مفاد حقوق بشری و کرامت انسانی اگرچه آشکارگر مَنِش و تفکر صهیونیست ها برای همه جهان بوده است ولی این اقداماتِ دیوار وار، تاکنون ده ها هزار نفر از انسان های بی گناه را به خاک و خون گرفته است.

حمله به بیمارستانها و از بین بردن زیرساختهای بهداشتی و حیاتی، حمله به گروه های خیریه و کمک های بشردوستانه، کشتن کودکانی که در صف غذا ایستاده و زنانی که برای فرزندان خود به دنبال آب می گردند و قطع برق یا جداکردن اکسیژن نوزادان در دستگاه، حمله و کشتن خبرنگاران و... تنها نمونه هایی از اقدامات غیرانسانی و غیرقابا باور رژیم صهیونیستی است.

در این جنایات آشکار، بی شک آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آل سعود و دولتهایی که مزوّرانه از این حمام خون، نان می خورند و نفت صهیون را فراهم می کنند هم شریک اند و باید در دادگاه صالح، محاکمه شوند.

جنایت اخیر رژیم اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران و پس از آن تحرک تروریستی گروهک وابسته و اسرائیلی «جیش الظلم» که تکمیل کننده رفتارهای شیطان صفتانه صهیونیستی بود، گویای به بن بست رسیدن اسرائیل در میدان مبارزه با جوانان حماسی و تلاش آنها برای وارد کردن ایران به این جنگ نامتعارف است که هم توجه جامعه جهانی از جنایات جبهه استکبار منحرف شود و نیز اینکه مرگ اسرائیل توسط دشمن مقتدری مثل ایران رقم بخورد نه جوانان حماس.

خبرنگاران، اصحاب رسانه، سازمان بسیج رسانه و هئیت اندیشه ورز رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن محکوم کردن جنایات شش ماهه اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از همه کهگیلویه و بویراحمدی های عزیز دعوت می نماید که با اعلام انزجار و نفرت از غده سرطانی اسرائیل، همه باهم و برای ایجاد دنیای پر از صلح وصفای پس از صهیونیزم، در تظاهرات روز قدس امسال شرکت نموده و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه قدم مؤثر برداریم. إن شاءالله.
بی شک راهپیمایی روز قدس امسال و قدم‌هایی که به نیت شهدای رمضان برداشته می‌شود بزرگترین حمایت و اقدام عملی از این نهضت و پاسخ قاطع به جنایات اخیر دشمن خواهد بود.

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز آماده انعکاس گسترده حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه های مختلف هستیم.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین