تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان به مناسبت سال نو، با خانواده شهید هادی راستگو گنجه دیدار و گفت‌وگو کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، «کورش قنبری مرداسی» رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ پاسدار «علی پرویزیان» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سال نو، با خانواده شهید «هادی راستگو گنجه» دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نوروزی که در فضایی صمیمی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «هادی راستگو گنجه» و تبریک سال نو، با اهداء لوح سپاس از خانواده معظم این شهید بزرگوار تجلیل شد.

مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیگیری‌های حقوقی، اعلام آمادگی کرد که در صورت نیاز این مرکز آماده همکاری می‌باشد.

دیدار نوروزی با خانواده شهید مدافع امنیت «هادی راستگو گنجه»

دیدار نوروزی با خانواده شهید مدافع امنیت «هادی راستگو گنجه»

در متن لوح سپاس اهدایی به خانواده شهید «هادی راستگو گنجه» آمده است:

شهادت واژه‌ی مقدسی است که مکتب عاشورای حسینی به انقلاب اسلامی هدیه نموده است و شهیدان عزیزمان مفتخر به دریافت این هدیه و درجه گرانبها گردیدند که این شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند همانطور که قرآن کریم می‌فرماید: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.»

شما خانواده محترم شهدا بودید که امر الهی را مبنی بر جهاد فی سبیل الله و ایستادگی در مقابل ظلم و جور ظالمان به اموال و انفس، لبیک گفتید و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید، بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن عید نوروز، بدین وسیله مراتب سپاس خود را از صبر و بصیرت شما که بهترین الگوی اخلاق و معنویت اسلامی و اقشار جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است تقدیم می‌داریم و توفیقات روز افزونتان در سایه توجهات حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

شهید مدافع امنیت «هادی راستگو گنجه» تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در مبارزه با اراذل و اوباش در شهر یاسوج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین