کد خبر: ۲۲۹۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: سازمان مردم نهاد ندای فرهیختگان جوان از 6 نفر به عنوان چهره‌های ماندگار کهگیلویه تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی«ع» به همت سازمان مردم نهاد ندای فرهیختگان جشنی در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

در این آیین که با هدف تجلیل از چهره‌های ماندگار برگزار شده بود،6 تن از شهروندان در عرصه‌های گوناگون به عنوان چهره معرفی و از آنها تجلیل شد.

اجرای موسیقی ترکیبی پاپ و سنتی توسط گروه «ماه» از بخش‌های برنامه بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و حین اجرای موسیقی با دست زدن این گروه را همراهی کردند.

گروه طنز از شهرستان لنده با اجرای یک نمایش به آسیب تیراندازی در مراسمات پرداختند.

موسویان‌معظم در سخنانی با اشاره به اینکه اجرای چنین مراسمی دغدغه جدی ندای جوان بوده است، گفت: به همت مجموعه این آرزو محقق شد و خرسندیم امشب در جمع چهره‌های ماندگار دیارمان هستیم اگرچه چهره‌های بیشتری شایسته معرفی هستند.

مدیر سازمان مردم نهاد ندای فرهیختگان جوان افزود: در انتخاب چهره‌ها عدم وابستگی سیاسی از شاخص‌های مهم ما بود و کسانی انتخاب شدند که جامعه به نوعی از فعالیت آنها منتفع شده است.

در این مراسم قلندر سخن سنج، یونس جهان خواه، دکتر محمدرضا ربانی، مهندس احسان تابش نژاد، استاد نصیر هادی پور و حاجیه عالم باوند به عنوان فعال ماندگار در عرصه‌های گوناگون تجلیل شدند.

چهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهاد
چهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهادچهره‌های ماندگار کهگیلویه به انتخاب یک سازمان مردم نهاد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
هنر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
ای هیچ اینها روی هم کفش داوری نمی شوند
دیوجام
|
United States of America
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
بنظر میاد عامدانه عده ای در تصاویر حذف کردید
سیاست ندای جوان این نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
ربانی همون کسی نیست که از مژدهی پول گرفته بود برای انتخاب کاندید عبور از تکرار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
جمالپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
فقط دکتر ربانی را میشه گفت چهره علمی و پزشکی و چهره ماندگار ....
آزاد
|
United States of America
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
درود

.....بعنوان فردی با سوسابقه اخلاقی و ناموسی شهره شهر هست. بعلت بی آبرویی این فرد خواهران او پیر دختر شده و امکان ازدواج ندارند بعد شما بعنوان چهره ماندگار کهگیلویه انتخاب کردید؟!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین