تاریخ انتشار:۱۴:۲۹ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد: سامانه ۰۹۶۲۹ آماده پاسخگویی به شکایات مردمی در خصوص تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، معاون گردشگری، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند شکایت‌های خود را در طول سفر به شماره ۰۹۶۲۹ گزارش کنند.
فرشید کرمی افزود: مسافران می‌توانند در سفر به مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شکایات و انتقادات خود را در هر حوزه‌ای از جمله پزشکی، حمل و نقل، اسکان، اماکن تاریخی و خدمات شهری و بین‌راهی به این سامانه گزارش دهند.
او با بیان اینکه این سامانه با محوریت اداره‌کل میراث فرهنگی راه‌اندازی شده، ادامه داد: اپراتور‌های این سامانه شبانه روزی مشغول به کارند و علاوه بر آن همکاران دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان واقع در بلوار استاندارد، خیابان مدیریت نیز آماده دریافت شکایات مردمی هستند.
کریمی تصریح کرد: سامانه‌های مردمی دیگر دستگاه‌ها هم کماکان فعال است، اما این سامانه تجمیع یافته، امسال گزارشات مربوط به همه دستگاه‌ها را دربرمی‌گیرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین