کد خبر: ۲۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۹ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: ناگفته‌هایی از لطمات سد کوثر بر کهگیلویه دارم مدتی بر عهده مسئولین وزارت نیرو می‌گذارم اگر اقدامی نشد در فضای عمومی مطرح خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تبریک سال جدید گفت: امیدوارم در این بهار قرآن بهار طبیعت برای همه ما خوش یمن باشد. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: یکی از چیزهایی که تقوا و دین و حسنات را از بین می برد تهمت است.

امام جمعه کهگیلویه در این خصوص با استناد به روایتی از امام صادق«ع» افزود: اگر کسی تهمت بزند و توبه نکند قیامت او را در تپه ای از آتش می اندازند در آن می ماند تا حساب و کتاب اولین و آخرین تمام شود بعد سراغ او می آیند. 

وی گفت: بازار تهمت این روزها داغ است مراقب باشید آن چیزی که دیدید را بگویید، بقیه دیدند و شنیدند روز قیامت کسی شهادت نمی دهد. 

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب، تصریح کرد: نگاه رهبری در این دهه اخیر در رابطه با شعار سال اقتصادی است، یعنی مسئله تولید اولویت کشور است جهش تولید بر عهده مسئولین است مشارکت تکلیف شرعی ماست. 

وی در خصوص چرایی جهش تولید گفت: چون تولید اقتصاد پایدار بوجود می آورد مشکل اشتغال برطرف می شود درآمد ارزی ایجاد می‌کند نرخ تورم کاهش پیدا می کند. 

وی اضافه کرد: تولید معضل نظام بانکی را حل می کند کسری بودجه دولت با رونق تولید حل می شود، کشوری که پایه اقتصاد قوی داشته باشد عزت دارد اعتماد به نفس ملی کشور ارتقا پیدا می کند، در مقابل تکانه های بیرونی حفاظت می شود. 

خطیب نماز جمعه دهدشت جایگاه و نقش مردم را مهم و محوری خواند و افزود: مردم در سیاست در صحنه بودند کشور موفق شد، دشمن فهمید رمز موفقیت های کشور حضور مردم در صحنه است اقتصاد را نشانه گرفت ما اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی پیزوز شویم همه باید پای کار بیاییم.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن روز آب با بیان اینکه مسئله آب برای دنیا حیاتی است،افزود: امسال شعار« آب برای صلح» نامگذاری شده است در آینده نزدیک جنگ برای آب است باید نسبت به توانمندسازی بهره حداکثری از اب فکر کنیم. 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: در کهگیلویه و بویراحمد محروم نسبت به آب سه سد در استان داریم از مارون و کوثر به استان آبی نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: آب در کهگیلویه و بویراحمد یعنی اشتغال یعنی تحول در کشاورزی یعنی رفاه، آب از پتروشیمی و سیمان مهمتر است از همه آنچه برخی در ذهنشان می گذرد مهمتر است. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: با وجود بارش باران اما همچنان دشت‌های کلاچو، سوق و چنگلوا تشنه، اند، یعنی گذشنگان کاری نکردند و مورد دعای مردم نیستند ما هم اگر کاری نکنیم مورد نفرین آیندگان هستیم. 

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه آب کارهایی در شهرستان انجام گرفت ولی عمق نداشته‌ها بالاست، احداث مخزن آب ومجوز ماده 23آب دیشموک و چاروسا را از اقدامات خوب برشمرد و گفت: در سرپری به همت پیمانکارش کار خوب پیش می رود کوهبرد اما نیاز به کار بیشتر دارد. 

امام جمعه مرکز شهرستان افزود: درباره برکه ابریز چیزی نمی گویم من به آبریز در سال 1403امیدوارم.

وی بیان کرد: پیشرفت آب چهار شهر رضایت بخش نیست تسریع در این طرح مطالبه جدی ما در اول سال است. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: برای سد کوثر ناگفته‌های مهمی دارم که خواهم گفت؛ مدتی به عهده مسئولان وزارت نیرو می‌گذارم و در فضای عمومی مطرح نمی‌کنم، اگر توجه نشود سد کوثر و لطمات وارده به کهگیلویه را بیان خواهم کرد. 

وی همچنین نسبت به روزه خواری در سطح شهر هشدار داد و گفت: مسیولان اقدام جدی نکردند مردم هم نسبت به امر به معروف بی تفاوت شدند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
سالهاست که شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن از محرومیت و فقر بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند مافیای ثروت و قدرت عده‌ای بفکر جیب خود خانواده و لیدرها پول پرست اجازه نمی دهند که تغیری در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن انجام گیرد به یاسوج و استان های همجوار و تهران مهاجرت کردند نوچه خود در استان و شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن منافع خود مافیای ثروت و قدرت تامین می کنند
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
امام جمعه ای حق گو وشجاع دلسوز وآتش به اختیار حفظ الله
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
امام جمعه ای حق گو وشجاع دلسوز وآتش به اختیار حفظ الله
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
امام جمعه ای حق گو وشجاع دلسوز وآتش به اختیار حفظ الله
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
امام جمعه ای حق گو وشجاع دلسوز وآتش به اختیار حفظ الله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین