کد خبر: ۲۲۹۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۲۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: دکتر بهنام یغمایی متخصص قلب و عروق به بیماران نیازمند مناطق لنده خدمات رایگان ارائه می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،در این روزها یکی از دغدغه‌های مناطق محروم دسترسی به پزشکان متخصص است و با توجه ب مشکلات اقتصادی، کمتر می‌توانند در شهرها حضور پیدا کرده و خود را درمان کنند.

در همین راستا، دکتر بهنام یغمائی متخصص قلب و عروق از دهدشت با حضور در روستاهای شهرستان کهگیلویه بزرگ، جهت ارتقای سلامت مردم و حمایت‌های درمانی آن‌ها در مناطق محروم حضور پیدا می‌کند و با ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، رضایتمندی و لبخند شیرین خدمت را بر لبان و چهره دردمند این مردمان نجیب جاری و ساری می‌کند.

این‌بار روستای قیام از توابع شهرستان لنده میزبان این پزشک جهادی بود تا از خدمات آن بهره‌مند شوند، مردم این روستا با همان چهره صمیمی و ساده خود ضمن ابراز خوشحالی و رضایت از اقدام ارزشمند دکتر یغمائی، برای وی آرزوی سلامتی داشتند.

دکتر یغمائی در این اردوی جهادی طی اقدامی ارزشمند دیگر، عنوان کردند: افرادی را که از توان مالی برخوردار نیستند با مراجعه به کلینیک شخصی خود در دهدشت خدمات رایگان به آن‌ها ارائه خواهد داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کنش جهادی یعنی این
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
دررودخداوخلق برشرف چنین فرشتگان زمینی خدانگهدارت باشه وپایدارباشی مردبزرگ کاش بقیه مسولین هم یادبگیرند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین