تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با انتقاد از شیوه پرداخت کالابرگ از دولت خواست تجدیدنظر کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت در تبیین رعایت تقوای الهی گفت: علامه طباطبایی گاهی در کلاس بدون مقدمه به طلاب می گفت آماده باشید ابدیت در پیش داریم اهل تقوا آماده باشید ابدیت در پیش داریم حساب ما با کرام الکاتبین است معاش دنیا که در اختیار ماست و خمس و زکاتش را نمی دهیم فرمود در حلال و حرامش حساب دارد.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اجرای رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین، تصریح کرد: از نشانه های قدرت بین الملل هر کشور این است که بتواند در دوردست ها و در فضای نزدیک در کنار ابرقدرتهای مهم برای آمادگی های احتمالی رزمایش برگزار کند هدف، امنیت آبراه های بین المللی،مقابله با تروریسم دریایی و انجام اقدامات موثر در حفظ محیط زیست و امنیت منطقه است.

وی با بیان اینکه هدف آمادگی نظامی برای حضور در صحنه های مهم است ، ادامه داد: در کنار دو قدرت منطقه جمهوری اسلامی خودنمایی کرد و به دشمنان اعلام قاطعیت کرد به دوستان هم اعلام کرد قدرت جمهوری اسلامی اینهایی که می بینید نیست بلکه قدرتی شده که قدرتهای نظامی همراه او در این فضای مهم نظامی حاضر می شوند ؛این درس است برای دشمنان برای آنها که خیال خام گزینه های روی میز به سرشان می زد این پیام واضح و روشن است اگر کسی به سمت جمهوری اسلامی کاری انجام دهد غلطی کند فشنگی شلیک کند جمهوری اسلامی پاسخی قاطع و نابود کننده خواهد داد.
خطیب نماز جمعه دهدشت پیام دیگر این رزمایش را دیکته بر اقدرتها خواند و گفت: روزگاری در همین کشور در خلیج فارس برای گرفتن ماهی باید قایق های صیادان ما اجازه می گرفتند اما امروز رزمایش ما دیکته بر ابرقدرتهاست.

وی در بخش دیگری از سخنانش اهدای نشان فتح به سپاه و ارتش توسط رهبر انقلاب را تبریک گفت و افزود: اگر در این تلاطم در این دریای مواج کشتی جمهوری اسلامی آرامش دارد مدیون سپاه و ارتش است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با تسلیت رحلت حضرت خدیجه کبری، گفت: اسلام اقامه نشد مگر به دو راه؛ ثروت خدیجه و شمشیر ابوطالب.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اختصاص دولت ارز مسافرتی برای سفرهای نوروزی به خارج از کشور، افزود: سؤوال این است آیا در این فضای وضعیت طلا و دلار و تورم در کشور آیا ارز دولتی برای مسافرت ضروری است؟ برخی ارز با قیمت کمتر از بازار تهیه می کنند سفر هم نمی‌روند در بازار با قیمت بالاتر می فروشند نمی دانم تدبیر کجاست؟ این موارد به صلاح کشور نیست، مگر چه تعداد مسافر می روند که منابع کشور را در اختیار اینها قرار می دهیم دولت باید تجدید نظر کند.

خطیب نماز جمعه دهدشت به دغدغه مردم در خصوص کالابرگ فجرانه اشاره کرد و گفت: نکته‌ای که مردم را نگران کرده سبک پرداخت کالابرگ است که می گویند باید مبلغی پول به حساب بریزند! نمی دانم منطق اقتصادی این مسئله چیست مردم نگرانند اطلاع رسانی قبلی هم نشده برخی از کسبه بی انصاف هم می بیند که آقایی که مراجعه کرده نمی داند مسئله چیست کارت می کشد و خرید می کند
اصل کار ضرورت دارد برای اینکه قیمت کار کنترل شود ولی روش مردم نگران اند حداقل توضیح داده شود.

وی در ادامه انتخابات یازدهم اسفندماه را یادآور شد و با تشکر از حضور حماسی جهادی ایمانی ملت شریف ایران،افزود: مردم با وجود همه فشارهای ترکیبی متعدد اما پای صندوق آمدند رأی دادند انتخابات پرشور برگزار شد
وی به حضور مردم پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: مردم غیور ما با وجود همه فشارهای دشمن آمدند و رای دادند.

وحدانی فر آفت های انتخاباتی را فراوان خواند و گفت: امروز قانون مهم است، مجریان و کاندید ها به قانون عمل کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین