کد خبر: ۲۲۷۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: منتخب مردم بویراحمد بزرگ در مجلس شورای اسلامی در همین ابتدای کار یک اقدام خداپسندانه انجام داد که مورد تحسین نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج در دیدار با محمد بهرامی منتخب مردم بویراحمد بزرگ از اقدام پسندیده و خداپسندانه محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

امام‌جمعه شهریاسوج گفت : امروز مطلع شدیم که دکتر محمد بهرامی علی رغم اطلاع رسانی جهت برگزاری جشن مردمی خود در یکی از مناطق یاسوج ، به جهت تکریم مقام والای شهید و زنده نگه داشتن یاد شهدا و همراهی با خانواده داغدار شهید راستگو از شهدای مدافع امنیت، ضمن لغو اجرای این برنامه هزینه اجرای این مراسم را که توسط خود و هوادران این جریان تامین شده بود، صرف نجات یک زندانی محکوم به اعدام نموده و این اقدام درخور تجلیل و تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: این گونه اقدامات فرهنگی باید در استان نهادینه شود و همه دلسوزان نخبگان ،متنفذین و چهره‌های سیاسی باید کمک کنند تا بتوانیم با همراهی و همدلی از نام ، اعتبار و اعتلای فرهنگ ایثار وگذشت در استان دفاع کنیم و قطعا چنین اقداماتی باید به عنوان یک مدل فرهنگی در کشور معرفی شود.

برچسب ها: محمد بهرامی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یا سیدالشهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود خدا بر مهندس بهرامی عزیز . از همین ابتدا کار های اجرایی را شروع کردتد . از حرف تا عمل خیلی فاصله هست. یاد چهار سال پیش افتادم که داشتیم حاشیه هایی از جشن نماینده را از بیست و سی میدیدیم.
سید داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود خدا بر حضرت ایت الله سید نصیر حسینی که پدر معنوی استان و نماینده منتخب مردم جناب اقای دکتر بهرامی
کاش نمایندگان سابق هم چنین رفتاری داشتند
ولی فقط به فکر خود و چهار نفری بودن که کنارشون بودن
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
به بهرامی رای ندادم
ولی این اقدامش نشان از اصالت و ادب اوست
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود بر این انسان فهمید ه و همه‌ی طرفداران انسانیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین