کد خبر: ۲۲۷۹۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: با حکم استاندار، راضیه مختاری یوسف آباد به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل حوزه استاندار سرپرست جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.
سید جوادهاشمی در این مراسم با اشاره به نقشه دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده گفت: زنان و مادران نقش موثری در مسائل تربیتی و اخلاقی در خانواده دارند.معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: طی سال های اخیر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امور بانوان استانداری استان به جد پیگیر اعتبارات و برنامه های مربوط به فرزندآوری و جوانی جمعیت بود.
وی بیان کرد: موضوع دیگری که در دستور کار حوزه زنان استانداری قرار گرفت پیگیری برای پرداخت تسهیلات ازدواج بود و کارهای خوبی نیز انجام گرفت.
هاشمی از واگذاری زمین به یک هزار و 814 خانواده در طرح ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره و عنوان کرد:اجرایی و عملیاتی شدن مشوق های دولت برای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن قدردانی از اقدامات سرپرست سابق دفتر امور زنان و خانواده مشکلات خانوادگی را علت اصلی عدم پذیرش مسئولیت امور بانوان برای مدیرکل سابق دانست و بیان کرد: آسیب های حوزه زنان شناسایی و از طریق ارتباط با جامعه فرهنگی و قرآنی و همچنین خیرین رفع شود.سرپرست سابق امور بانوان و خانواده استانداری هم با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان 79 میلیارد تومان به حوزه بانوان اختصاص یافت، گفت: این اعتبار برای ساخت سالن ورزشی، پارک بانوان، کمک به زوج های نابارو و رفع آسیب های اجتماعی حوزه زنان اختصاص یافت که پیگیر جذب این میزان اعتبار هستیم.

بتول محمدی با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت ستاد خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری ها تشکیل شد، گفت: سهم استان از محل بند(ح) تبصره 9 ماده واحده قانون بودجه یک میلیارد و 730 میلیارد تومان بود که طبق آبین نامه 30 درصد به زنان شاغل در ادارات و 70 درصد در راستای ارتقاء سلامت و آموزش جامعه هدف باید اختصاص داده شود.گفتنی است؛

در پایان از زحمات بتول محمدی تجلیل و سیده راضیه مختاری یوسف آباد به عنوان سرپرست جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمود احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سلام.نظرتون درباره پول پاشی پیمانکارانی که نماینده تعیین می کنندچیه؟این دوره ازانتخابات پول تعیین کننده بودنه آرای واقعی مردم.آیاشمااین موضوع راکتمان می کنید؟
بچیاسوجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
تبریک می گم خانم مختاری موفق باشید
منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اولین گزینه هایی که بایدبرداشته شوند مدیرکل آموزش وپرورش استان وسپس رئیس دانشگاه علوم پزشکی ومدیرکل منابع طبیعی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
به نظرتون باتوجه به اینکه امام جمعه محترم بویراحمد پول پاشی پیمان کاران را تاییدکرده اندنماینده ی منتخب بویراحمد، دنا ومارگون اعتبارنامه اش تاییدمیشه؟شماصحت برگزاری انتخابات راقبول دارید؟
ناشناس
|
Austria
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سید افضل و سید حشمت نهایت کاری که بلدند رنگ کردن موهاشون هست و الحق رنگ با کیفیتی دارند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین