تاریخ انتشار:۲۰:۵۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
هشدار امام جمعه دیشموک نسبت به جانبداری مسئولین از کاندیداها
عصر دنا: امام جمعه دیشموک نسبت به اکراه و فشار در برخی از ادارات برای رأی دادن به کاندیدای خاص هشدار داد و گفت: این نمونه دین فروشی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت، حجت‌الاسلام راوند در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک با استناد به سخن پیامبر اکرم که فرمودند« بدترین افراد کسی است که آخرت خود را به دنیایش بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرت خود را برای دنیای دیگران بفروشد» گفت: اکنون زمان انتخابات است و این انتخابات تمام می‌شود اما بعضی از ادارات و نهادها با ترغیب و تطمیع افراد به آخرت خودشان آسیب می‌زنند که این نمونه دین فروشی است. 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه ما وظیفه داریم مردم را به حضور حداکثری و لبیک به فرمان و منویات مقام معظم رهبری به پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات دعوت کنیم، افزود: نباید با فشار و اکراه و اجبار مردم را به سمت کاندیدای خاص و مد نظر خودمان ترغیب کنیم.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری که «مجلس شورای اسلامی ریل گذار آینده کشور است» تصریح کرد: ایشان شاخصه‌های نماینده اصلح را اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی بودن و دوری از منفعت طلبی‌های شخصی و حزبی دانستند که لازم است کاندیداهای مجلس به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

بی‌عدالتی نمایندگان برای پیش بردن مطامع و اهداف سیاسی

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه نماینده مردم باید همواره به عنوان نماینده واقعی برای اجرای عدالت تلاش کند گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی از نمایندگان به جای ایجاد عدالت، با بی‌عدالتی اهداف و مطامع سیاسی و اقتصادی خود را پیش می‌برند.

حجت الاسلام راوند جذب نیرو از افراد خاص توسط بعضی از کاندیداهای انتخاباتی مجلس با بی‌عدالتی را متذکر شد و افزود: بعضی از مردم در دوران پیش از انتخابات از سوی کسانی که قصد نمایندگی را دارند حمایت مالی و سایر موارد می‌شوند تا در زمان انتخابات از آنها استفاده کنند که چنین افرادی نمی‌توانند نماینده واقعی مردم باشند چون همیشه وابسته به فلان حزب و فلان شخص است و باید برای جبران هزینه‌های انتخابات در جهت تحقق اهداف او تلاش کنند.

کاندیدا با بیان عملکرد مردم را قانع کنند،نه التماس!

وی با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی بعضی از لیدرهای کاندیداها و خانه به خانه رفتن به التماس کردن برای رای دادن به کاندیدای خاص خودشان منافع شخصی و غیر عمومی آنها را یادآور شد و گفت: اگر چنین کاندیداهایی که با فرستادن افراد اجیر شده خود آرامش را از مردم گرفتند، عملکرد مطلوبی داشتند با بیان عملکردشان مردم را قانع می‌کردند که به آنها رای دهند و نیازی به این چنین کارهایی نداشتند.

امام جمعه دیشموک از صدا و سیمای استان و عوامل اجرایی که برای کیفیت بخشی به مناظره‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: مناظره‌های تلویزیونی توسط شبکه استانی دنا برنامه‌ریزی شده که کمک می‌کند مردم با شناخت کامل کاندیدای خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام راوند ادامه داد: این کار خوب باعث می‌شود که همه کاندیداها از ظرفیت‌های صدا و سیما به صورت برابر برای معرفی برنامه‌های خود استفاده ببرند، از مدیر کل صدا و سیمای استان و مجموعه کسانی که در این زمینه تلاش کردند و این ظرفیت برابر را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام راوند با تبریک نیمه شعبان میلاد آخرین منجی حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نامگذاری این روز به نام سربازان گمنام امام زمان را یادآور شد و گفت: وزارت اطلاعات یکی از بهترین و باوفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب اسلامی است و از زمان تاسیس آن تا الان فرزندان مردم در این کشور توطئه‌های زیادی را خنثی کردند که اگر فداکاری این عزیزان نبود آرامش و امنیت ما متزلزل می‌شد.

وی گفت: بدخواهان نظام اسلامی در سال‌های متمادی بارها با تمام توان با بهره‌گیری از عوامل داخلی و خارجی خود قصد فتنه‌گری قتل و خونریزی در کشور را داشتند اما مبارزه هوشمندانه و در عین حال خاموش سربازان گمنام امام زمان جلوی متزلزل شدن امنیت کشور را گرفت.

امام جمعه دیشموک در راستای تبیین خدمات نظام اسلامی، خدمات بنیاد علوی در دو سال گذشته نسبت به بخش دیشموک و هدایای مقام معظم رهبری را بیان کرد و گفت: کمک به شهرداری و اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر، تامین آمبولانس و کمک به مرکز بهداشتی درمانی دیشموک، سازماندهی تپه نورالشهدا و ایجاد فضای سبز شهری تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه آزادی شهر دیشموک از مهمترین خدمات این نهاد در بخش بودند.

حجت الاسلام راوند اعتبار صرف شده توسط بنیاد علوی در دیشموک را بالغ بر ۱۲۱ میلیارد تومان بیان کرد و گفت از این مبلغ ۳۳ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به نیازمندان بخش دیشموک پرداخته شد که این خدمات قابل تقدیر است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین