کد خبر: ۲۲۵۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مراسم قرعه کشی ۲۶ مناظره تلویزیونی سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد در صداوسیمای این استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ۱۶ داوطلب انتخاباتی حوزه بویراحمد، دنا و مارگون در ۱۰ مناظره، ۱۲ داوطلب انتخاباتی حوزه گچساران و باشت در ۶ مناظره و ۱۵ داوطلب انتخاباتی حوزه انتخاباتی کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی هم در ۱۰ مناظره ۶ نفره برنامه ها، دیدگاه ها و آرای خود را به مخاطبان کانال های انتخاباتی ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه قرعه کشی زمان و جایگاه داوطلبان در مناظره ها با حضور داوطلبان و یا نمایندگان داوطلبان و دبیر ستاد انتخابات و دبیر کمیته تبلیغات هیات اجرایی انتخابات استان برگزار شد؛ افزود: هر برنامه مناظره به مدت ۱۲۰ دقیقه است که در فرصت قانونی یک هفته ای تبلیغات، به تفکیک از سه کانال انتخاباتی این استان پخش می شود.

رئوف اظهارکرد: هر مناظره دارای چهار بخش است که مناظره کنندگان به سئوالاتی در خصوص جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسائل مهم هر حوزه انتخابیه پاسخ داده و ضمن بیان دیدگاه های خود به نقد دیدگاه های سایر داوطلبان حاضر در مناظره می پردازند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مناظره ها به صورت ضبطی است؛ خاطرنشان کرد: این مناظره ها که بیشتر به صورت ۶ نفره طراحی شده است از ۲۳ تا ۳۰ بهمن در صدا و سیمای استان ضبط می شود و به صورت تقریبی هر داوطلب در هر مناظره ۲۰ دقیقه فرصت پاسخ به سئوالات طرح شده در مناظره را می یابد.

رئوف فرصت مناظره های انتخاباتی را از ابتکارات رسانه ملی در اجرای ماده ۸۱ قانون جدید انتخابات خواند و تصریح کرد: رسانه ملی در اقدامی جهادی با راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی ظرفیتی برای اجرای این قانون ایجاد کرد و علاوه بر ایجاد فرصت برای پخش تولیدات ۲۰ دقیقه ای از داوطلبان، فرصتی هم برای مناظره های انتخاباتی فراهم کرد.

وی ادامه داد: تعداد افراد حاضر در مناظره بر مبنای ثبت‌نام داوطلبانی است که قبلا اعلام کرده‌اند که می‌خواهند از امکان مناظرات و تبلیغات تلویزیونی استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مناظره های انتخاباتی به انتخاب بهتر مردم کمک می‌کند و مردم می‌توانند دیدگاه های مختلف نامزدها برای رفع دغدغه هایشان را در این مناظرات ببینند و نسبت به توانمندی داوطلبان انتخاباتی قضاوت کنند.

رئوف همچنین به نحوه طراحی سئوالات از داوطلبان انتخاباتی اشاره کرد و گفت: از ۱۰ روز پیش رسانه ملی با راه اندازی پویشی از مردم دعوت کرد که سئوالات خود از داوطلبان انتخاباتی را طرح کنند که پیام های دریافتی از مردم و دغدغه جمعی از نخبگان استان در کمیته ای مطرح شد و بر این مبنا سئوالات مناظره ها طراحی شد.

وی از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست در مناظره ها اخلاق را بیش از پیش رعایت کنند و پایبندی خود به قانون را به نمایش بگذارند.

گفتنی است که مناظره های تلویزیونی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور و نظارت نمایندگان هیات های اجرایی، نظارت و دادگستری استان ضبط می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زر و زور و تزویر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
از 128نفرکاندیدا چرا 40 نفر دعوت شد نکند فقط پول دارها دعوت شدند نکند در جمهوری اسلامی هم زر و زور و تزویر به قدرت می رسند پس ندارها چه کنند؟ سیما متعلق به همه مردم است سایت محترم عصر دنا لطفا پاسخ مدیرکل صدا و سیما را در همین سایت جهت اطلاع عموم آورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
مناظره روشنفکر دیدنی است ، از دست ندهید. آماده برای ضبط سوتی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
هر موقع بهرامی و منتظریان و ملا روشنفکر و استاد خرامین مناظره داشتن خبرم کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین