تاریخ انتشار:۲۳:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آب برخی نقاط شهر یاسوج به مدت ۹ ساعت قطع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمود سپهر با اعلام این خبر به رسانه ها گفت: در راستای اصلاح و بهبود شبکه های آبرسانی در آستانه سال نو، اصلاح خطوط آبرسانی نقاط مختلف استان در دستور کار قرار دارد، در همین زمینه فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ نیز قطعی هایی در یاسوج خواهیم داشت.

وی گفت: دولت آباد، شرف آباد، کوی مخابرات، کوی آزادگان، شهرک فناوری اطلاعات(شهرک جوشکاران)، شهرک امام علی(ع)، شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد و شصت متری از جمله مناطقی است که با قطعی و اُفت فشار آب مواجه می‌شوند.

سپهر ادامه داد: این قطعی آب از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر فردا؛ سه شنبه به مدت ۹ ساعت خواهد بود.

وی با اشاره به انجام آبرسانی سیار در طول مدت این قطعی به ویژه برای واحدهایی که ضرورت خدمت لحظه ای دارند، بیان کرد: باید از همراهی مردم تقدیر فراوان داشته باشیم که این عملیات توسعه ای و اصلاحی ممکن نیست مگر با همکاری آنها، و از طرفی انتظار داریم مشترکان پیش بینی و ذخیره سازی آب مورد نیاز را در دستور کار داشته باشند.

مدیر روابط عمومی آبفا گفت: پس از اتمام عملیات اجرایی و اصلاحی مد نظر، جریان آب در شبکه ها برقرار می‌شود و نیاز به هیچگونه دستکاری تأسیسات آبی نیست.

برچسب ها: قطعی آب شرب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین