کد خبر: ۲۲۵۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
کاندیدای جوان انتخابات مجلس:
عصر دنا: نامزد انتخابات مجلس عملکرد نمایندگان ادوار حوزه انتخابیه کهگیلویه را ضعیف خواند و گفت: مردم این بار فریب وعده‌های دروغین و شعارهای کاذب را نمی‌خورند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حمید شیروزاده نامزد انتخابات از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لیکک است  که در این دوره از انتخابات پا به عرصه گذاشته و خود را در معرض یک رقابت حساس قرار داده است.

با وجود ترفندها و بدعت‌هایی که دیگر نامزدهای انتخاباتی از خود نشان می‌دهند این کاندیدای جوان طبق روال عادی و با پایبندی به قانون انتخابات به معرفی خود می‌پردازد و معتقد است آن چیزی که زمینه حضور مردم پای صندوق رأی و انتخاب نماینده را رقم می‌زند، احساسات و فریب افکار عمومی نیست بلکه صداقت و یکرنگی در تبلیغات است.

شیروزاده در گفت‌وگو با عصر دنا با اشاره به تجمعات غیر قانونی کاندیدای انتخابات گفت: وعده‌های به دور از منطق این نامزدها بازی با افکار عمومی است.

این نامزد انتخابات مجلس دوازدهم افزود: به جوانان توصیه می‌کنم فریب وعده‌های امتحان پس داده‌ها را نخورند، سطح مشکلات در کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فراتر از آن است که جوانان این مناطق را دلخوش به وعده‌های به دور از منطق و هیجانی بکند،.

وی ادامه داد: کسانی که وقتی در مجلس بودند هیچ کاری برای جوانان نکردند و در حال حاضر با تجمعات و همایش‌های فریبنده که بر اساس ماده ۷۰ قانون انتخابات خلاف قانون می‌باشد به جوانان و مردم شریف و مظلوم کهگیلویه بزرگ وعده توسعه و آبادانی می‌دهند، من اینجا عرض می‌کنم مردم عزیز کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فریب این وعده‌ها را نخورید، این آقایان به اندازه کافی فرصت برای آبادانی داشتند و انجام ندادند، ۸ سال و ۲۰ سال فرصت کمی برای توسعه نبود.

نامزد جوان انتخابات با بیان اینکه کسانی که این فرصت را هدر دادند باز هم نقش منجی را به خود گرفته‌اند و شعار توسعه می دهند،ادامه داد: این شعارهای در حالی است که چهار شهرستان حوزه انتخابیه از بیمارستان با تجهیزات کافی محروم است، شهرها فاقد امکانات اولیه رفاهی هستند.

 شیروزاده تصریح کرد: من امیدوارم مردم عزیز و جوانان غیور شهرستان‌های چهارگانه باحضوری پرشور و انتخابی منطقی کهگیلویه بزرگ را از رکود سیاسی نجات داده و در مسیر توسعه قرار دهند..

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
احسنت، واقعا درد ما وعده های دروغین است. خدا کنه انتخاب شی و کار انجام بدی برای مردم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اعتماد به مهندس شیروزاده اعتماد به همه جوانان است.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
شعار از مردم برای مردم و جوان بودن این کاندید نشانه خوبی برای تغییر در وضع موجود است .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
درود میفرستم به شجاعتتون. از اونجایی که درد هرجوان ونوجوانی رو فقط یه جوان میفهمد ودرک میکند باامدن شما به این دوره رقابت نوری به جوانان کهگلویه درخشید وجوانان این مرزبوم باحمایت از جناب حمید شیروزاده تغیرات وپیشرفت اساسی هم در زندگی وهم در شهرخودشان در آینده نزدیک خواهنددید
ذبیح
|
Germany
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بیایید یک بار هم که شده به جوانان اعتماد کنیم...رای ما مهندس شیروزاده
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
لایک داری جوان
حامد
|
Germany
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ایوووووووول. با ارزوی موفقیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین