کد خبر: ۲۲۵۲۷
تاریخ انتشار:۲۱:۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

همایش شکوه مشارکت  سادات امامزاده علی(ع) با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی کهگیلویه و بویراحمد، در روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه 1402 برگزار شد.

در این نشست، منتظریان به موضوعات مختلفی از جمله عملکرد برخی فرمانداران و بخشداران در فرایند اجرایی انتخابات، گروگانگیری سیاسی در ادارات و سازمان‌های حوزه انتخابیه، شایسته‌سالاری، مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی، کم‌توجهی به فرهنگ و ورزش، و ارتقای بخش به شهرستان پرداخت.

منتظریان در خصوص عملکرد برخی فرمانداران و بخشداران گفت: اخباری از عملکرد بعضی فرمانداران و بخشداران می‌رسد که انتظار است مسئولان مربوطه استانی ورود و مردم را از این دغدغه‌ها نجات دهند. اگر این رویه ادامه پیدا کند و اصلاحات لازم به وجود نیاید در همایش‌های روزهای بعد ریزمطالب را با جزئیات به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی همچنین با اشاره به برخی بدرفتاری سیاسی در ادارات و سازمان‌های حوزه انتخابیه گفت: در بعضی از ادارات و سازمان‌های حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گروگانگیری سیاسی در بدترین و نکوهیده‌ترین شکل ممکن رایج گردیده و من با همکاری شما مردم به این گروگانگیری خاتمه خواهم داد.

منتظریان شایسته‌سالاری را قانون لایتغیر خود دانست و گفت: تحت هیچ شرایطی از این سیاست عبور نخواهم کرد.

وی مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی و اجرای قسط و عدالت اجتماعی را سرلوحه کار خود عنوان کرد و گفت: ان‌شاء‌الله با همکاری شما مردم عزیز این مبارزه به ثمر خواهد نشست.

منتظریان نسبت به کم‌توجهی به بخش‌های حیاتی فرهنگ و ورزش ابراز تأسف کرد و گفت: معتقدیم که فرهنگ اصیل ایرانی شادی‌پرور است و دین مبین اسلام با شادی و سرور مردم هیچگونه تعارضی ندارد. مصمم هستیم در این زمینه حمایت‌های لازم را بعمل آورده و تعادل لازم را برقرار نماییم.

وی در خصوص ارتقای بخش به شهرستان گفت: ارتقاء بخش به شهرستان و ارتقاء دهستانی به بخش جزء خدمات نظام اسلامی است و روند طبیعی آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد و همواره در ادوار مختلف و زمان نمایندگان و مسئولان گذشته این خدمات انجام می‌گرفت، انتظار ما این است که مسئولان چوب حراج به خدمات نظام نزنند و آنها را قربانی یک جریان خاص نکنند.

منتظریان در پایان با بیان اینکه بویراحمد واحد و حماسه‌آفرین همواره در طول تاریخ تصمیم‌های ارزشمندی گرفته است، گفت: مردم عزیز ما با تکیه بر آن افتخارآفرینی‌ها در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد قدم بر می‌داریم.

نشست هم‌اندیشی سادات امامزاده علی(ع) در خلف آباد با نادر منتظریان نشان می‌دهد که این فعال سیاسی از حمایت قابل توجهی در این منطقه برخوردار است.

منتظریان در این نشست به موضوعات مهمی از جمله عملکرد برخی فرمانداران و بخشداران، گروگانگیری سیاسی در ادارات و سازمان‌ها، شایسته‌سالاری، مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی، کم‌توجهی به فرهنگ و ورزش، و ارتقای بخش به شهرستان پرداخت.



ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین