تاریخ انتشار:۱۷:۰۲ - ۳۰ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه گلزار‌های مطهره شهدا در این استان تا یک سال آینده ساماندهی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا پارسیان نژاد در سومین همایش مدیران بنیاد شهید در یاسوج افزود: این همایش باهدف شناسایی چالش‌ها و مشکلات جامعه ایثارگری و استفاده از تجارب مدیران برای رفع این مشکلات برگزار شد.
وی گفت: این استان ۲ هزار شهیدو یازده هزار و ۶۰۰ جانباز راتقدیم نظام وانقلاب کرد که رفع مشکلات خانواده شهدا وجامعه ایثارگری از مهمترین دغدغه مدیران بنیادشهید است.
پارسیان نژاد بااشاره به اینکه ۱۱۰۰ پدر شهید دراستان وجود دارد و میانگین سن جانبازان ۶۳ سال است افزود:جامعه ایثارگری جامعه‌ای است که درتمامی زمینه‌ها آسیب پذیراست وتوجه به این جامعه هدف همواره مورد توجه بنیادشهید است.
وی خاطرنشان کرد:حدود ۵۳ میلیارد تومان در سفر اخیر ریاست جمهوری به گلزار مطهر شهدا اختصاص یافت که کمتر از یکسال آینده همه گلزار‌های مطهر شهدا ساماندهی می‌شود.
وی همچنین یادآورشد:۲۰۷میلیارد تومان درسفر اخیر ریاست جمهوری به جامعه ایثارگری اختصاص یافت که می‌تواند بخش عظیمی ازمشکلات جامعه هدف برطرف کند.
مدیرکل بنیاد شهید مع آوری خاطرات جامعه ایثارگری، تولیدات هنری و برگزاری یادواره‌های شهدا را از دیگر فعالیت‌های بنیاد شهید درحوزه فرهنگی برشمرد و اضافه کرد: کمبود نقدینگی باتوجه به بدهی ۲ هزار میلیاردی این سازمان درسطح کشور و انبوه مازاد نیروی انسانی را از مهمترین چالش‌ها و مشکلات سد راه این سازمان برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری دانست.
پارسیان نژاد در پایان از پرداخت مطالبات معوق جامعه ایثارگری تاپان سال خبرداد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین