تاریخ انتشار:۲۱:۴۹ - ۲۹ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات باشگاه‌های کشور را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی ارزشمند تیم فرازبام خائیر دهدشت در مسابقات هندبال جوانان کشور، بار دیگر موجب شادمانی و افتخار خطه قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد شده است.
تکرار قهرمانی‌های پی در پی با وجود تیم‌های صاحب نام و با سابقه کشوری آن هم با ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و حفظ این قهرمانی‌ها قطعاً با پشتکار فراوان، دانش فنی مربیان و برخاسته از غیرت و سلحشوری قوم اصیل لر که سابقه درخشانی نیز دارد حاصل شده است.
آن چیزی که هفتمین قهرمانی فرازبام را در این سال‌ها متمایز کرده، تکیه مربیان و مدیران باشگاه به ظرفیت عظیم بومی منطقه بوده که باعث شکوفایی استعدادها و هویت بخشی به جوانان استان شده است.
یقینا حفظ قهرمانی و تقویت روحیه پهلوانی مستلزم نگاه ویژه تمامی مسئولین و دستگاه‌های متولی است تا فرازبام خائیز به عنوان یک پرچمدار فرهنگی ورزشی در عرصه ملی و بین‌المللی بدرخشد.
اینجانب در کمال مسرت و شادمانی این قهرمانی را به عوامل، مربیان، بازیکنان و تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) موفق و موید و سربلند باشند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین