تاریخ انتشار:۱۵:۴۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: دشمن تلاش دارد مثل همیشه با صرف هزینه‌های گزاف و تبلیغات رسانه‌ای ملت ایران را از حضور در انتخابات بازدارد؛ زهی خیال باطل!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در همایش «حماسه حضور» که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شده بود ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و رحلت آیت‌الله مصباح گفت: در کشور ما به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد به لطف خدای رحمان دموکراسی وجود دارد.

 

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به آثار انتخابات،بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند؛ انتخابات مجلس برای کشور خیلی مهم است چون با انتخاب درست مردم مجلس قوی شکل می‌گیرد. انتخابات مجلس ریل‌گذاری است. 

 

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را تقویت می‌کند،افزود:جمهوری اسلامی به تعبیر سردار شهید سلیمانی حرم است باید از این حرم دفاع کنیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: دشمن با بکارگیری حربه‌های گوناگون سعی در تضعیف نظام اسلامی دارد البته توطئه‌ها تاکنون راه به جایی نبرده است و موفق نخواهد شد. 

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، تأثیرگذاری جایگاه در دنیا و انتخابات پرشور و حماسی دشمن را از اجرای نقشه‌ها مأیوس و خشمگین کرده است. ما کشوری نیستیم که مانند پهلوی زیر درست آمریکا باشیم. 

 

وی ادامه داد: انتخابات آرمان‌های انقلاب و مبانی و ارزش های نظام اسلامی را احیا می‌کند.ما بر اساس اینکه بناست دموکراسی حاکم شود انقلاب کردیم. 

 

 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر انتخابات را نمایش هیبت ملت ایران در مقابل دشمن خواند و گفت: چشم آزادگان به چگونگی انتخابات ایران است دشمن تلاش دارد حضور مردم پای صندوق‌های رأی کم‌رنگ شود اما ملت ایران با مشارکت حداکثری مثل همیشه دشمن را امید خپاهند کرد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات نمایش هیبت برای جلوگیری از فتنه‌انگیزی است، اضافه کرد: در انتخابات 88 قریب به 40 میلیون نفر شرکت کردند اگرچه بعضی از بی بصیرت‌ها شیرینی این حضور را به کام مردم تلخ کردند حماسه 9دی ماه اما وفاداری ملت به آرمان‌های نظام را به رخ جهانیان کشاند.

 

وی تضمین امنیت و عزم و اراده مردم برای ادامه نظام الهی را از دیگر آثار انتخابات برشمرد و تصریح کرد: اگر انتخابات پرشور برگزار بشود به پشتوانه این حضور کشور در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان بیمه می‌شود.

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: اگر انتخابات پرشور برگزار شود دشمن ناچار است سر تسلیم فرود آورد و جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‌المللی حرف اول را بزند. 

 

وی گفت: دشمنان همواره تلاش دارند بین نظام اسلامی و مردم فاصله بیفتد برای اجرای این نقشه هزینه می‌کنند در برهه‌ای برخی از این تحلیلگران غربی معتقدند که امریکا به اندازه‌ای که برای کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات تبلیغات میکند برای حضور مردم در انتخابات خودش تلاش نمی کند.

 

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در ادوار گوناگون تأکید کرد: تلقین دلسردی نسبت به انتخابات، ایجاد تردید نسبت به خدمات نظام از طریق تبلیغات فراوان از دیگر توطئهاست. 

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: امروز در جنگ سیاسی مهم با دشمن داریم دشمنی که دنبال دیده شدن خود است و اجازه نمی‌دهد صدای آزادیخواهان شنیده شود. 

 

وی حضور مردم در انتخابات را پرشور پیش‌بینی کرد و ادامه داد: هر وقت دشمن بر ما سخت گرفت مردم حضور چشمگیرتر و دشمن شکن حضور پیدا کردند. 

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: کاندیداها به مردم برنامه ارائه دهند شور انتخابات داشته باشند، حضور در انتخابات وظیفه شرعی، وجدانی،عقلانی ملت ایران و جهاد است. اگر روزی رزمندگان پیکار کردند امروز جهاد ما اثر انگشت رأی ما است.عرصه جهاد عرصه حضور در انتخابات و تقویت انتخابات است. 

 

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی نسبت به حضور مردم داشته باشیم هر کسی از آبرو و توان خود استفاده کند، بزرگان و ریش‌سفیدان نقش مهمی دارندحضور و تشویق به حضور جهاد است.

 

این همایش با حضور معاون سیاسی استاندار و مسئولان برگزاری انتخابات برگزار شد. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین