کد خبر: ۲۱۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۲۷ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
به همراه تشییع سه شهید گمنام؛
عصر دنا: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) همایش پیاده روی و عزاداری از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) به همراه تشییع سه شهید گمنام در یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،  مسئول هیات مذهبی امامزاده عبداله (ع) یاسوج گفت: به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء (س) همایش پیاده روی و عزاداری از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۶ دی ماه برگزار می‌شود.

صادق اداره افزود: همه ساله با حضور هیات‌های مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان بویراحمد در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دسته‌های عزاداری در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم مسیر امام‌زاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار می‌شود.

اداره افزود: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگی و پایگاه شهید صیاد شیرازی امام‌زاده عبدالله (ع)، فردا یکشنبه بیست و ششم آذر ماه در سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء (س) از حرم مطهر امام‌زاده عبدالله یاسوج برگزار می‌شود.

مسئول هیات مذهبی امامزاده عبداله (ع) یاسوج با بیان اینکه پیاده روی حرم تا حرم امسال میزبان سه شهید گمنام است، ادامه داد: زائران بعد از تشییع این شهدا تا میدان امام حسین (ع) و اقامه نماز و خاک سپاری یکی از این شهدا در استانداری، مسیر امامزاده عبداله (ع) تا امامزاده شاه مختار (ع) را پیاده روی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این مسیر موکب‌ها به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام اطلاعیه صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوسف صفتان مصرِ غربت، کنعان به شما نیاز دارد .

بار دیگر قصه تکراریِ سردارانِ عشق و غریبی و غربت و رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با روز شهادت مادر بی‌مزارشان، صدیقه‌ی طاهره (سلام‌الله‌علیها)، اولین شهیده مظلومه راه امامت و ولایت و عالی‌ترین اسوه مادران و همسران شهدا، با رجعت‌شان ایران اسلامی را آغشته به عطر کربلای معلا کرده‌ و پرچم شکوه‌شان را بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آورده‌‌اند.

اینک در قلب خونین جهان، فرزندان غزه قهرمان با الهام از خط سرخ شهادت و الگوی آرمانی فرزندان گمنام ایران زمین، طریقِ عزت، آزادی، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت را بیش از ۷۰ روز هست که مشق می‌کنند و رمز و راز تداوم انقلاب و نهضت مقدس را مقاومت در برابر رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌دانند.

امروز دست‌های خونین آمریکای جنایتکار که از طریق بازوی مفسده و شجره خبیثه صهیونیزم نسل‌کشی به راه انداخته به شکل رقت‌انگیزی خالی شده است و صدها سال تلاش و هژمونی فکری و فرهنگی غرب با روکش لیبرالیسم و سکولاریسم، برای جهانیان آشکار و سِحر رسانه‌ای فرعونیان پایان یافته است و عصر جدید از روشنگری و بیداری و نوزایش فرهنگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان‌بخشی به حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه آغاز شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از عموم مردم شهید پرور استان، به‌ویژه عاشقان و دلدادگان حضرت فاطمه الزهراءسلام الله علیها دعوت می‌نماید، تا با حضور پرشور و باشکوه در آیین تشییع پیکر مطهر ۳ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲، در شهر یاسوج از ساعت ۷:۳۰ صبح از امامزاده عبدالله علیه‌السلام تا استانداری، بار دیگر پیوند ناگسستنی و پیمان ابدی خود را با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا تجدید نمایند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
درود بر مردان بی ادعا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین