تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: پیکرهای پاک سه کبوتر خونین بال و سه قهرمان بی نام و نشان جبهه های هشت سال دفاع مقدس امروز دوشنبه بیستم آذرماه با استقبال باشکوه و در میان اشک و اندوه شهروندان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام سید رضا افتخاری با اشاره به اینکه تشییع شهدای خوشنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با پیاده‌روی «حرم تا حرم» برگزار خواهد شد، افزود: قرار بر این شد که تجمع از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۲۶ آذر ماه جاری در حرم امامزاده عبدالله (ع)یاسوج و تشییع شهدا و دسته روی از این امامزاده به طرف میدان امام حسین (ع) انجام گیرد.

وی گفت: بعد از طی این مسیر، پیکر مطهر شهدا به محل استانداری استان برای تشییع و تدفین انتقال داده می‌شوند، سپس جمعیت از طرف میدان امام حسین (ع) به سمت بلوار امام خمینی (ره)، میدان جانبازان، میدان هفت تیر، شهدای نیروی انتظامی، میدان جهاد، جدول غوره و در نهایت جمعیت در قالب پیاده‌روی «حرم تا حرم» در امامزاده مختار (ع)حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام افتخاری افزود: گروه‌های مختلف مردمی و هیئت‌های مذهبی در مسیر پیاده‌روی موکب‌هایی را برای پذیرایی از زائران و در طول مسیر نیز ایستگاه‌هایی برای سخنرانی به صورت کوتاه دایر خواهد شد و عزاداری نوحه سرایی نیز در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام فاطمیه دوم همه مساجد و هیئت‌های مذهبی برنامه خواهند داشت و چند گروه تبلیغی نیز به صورت اختصاصی در مدارس و مجموعه‌های جوان حضور پیدا می‌کنند و مبلغین نیز طبق روال هر سال تعدادی از درون استان و بیرون از آن به مراکزی که برنامه‌های تبلیغی و عزاداری دارند، اعزام می‌شوند.

پیکرهای پاک سه کبوتر خونین بال و سه قهرمان بی نام و نشان جبهه های هشت سال دفاع مقدس امروز دوشنبه بیستم آذرماه با استقبال باشکوه و در میان اشک و اندوه شهروندان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین