تاریخ انتشار:۱۴:۱۴ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در اقدامی متفاوت دانش‌آموزان مسکن مهر دهدشت با حضور در ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، هفته بسیج را به سبزپوشان این نهاد مقدس تبریک گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، به مناسبت هفته بسیج، کارکنان اداره آموزش وپرورش دهدشت و دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهدای مسکن مهر به نمایندگی از حوزه دانش‌آموزی از زحمات و تلاش های سبزپوشان ولایت قدردانی کردند.

آن‌ها در ابتدا با ادای احترام به شهدای بسیجی و تقدیم دکلمه و شعر به پرسنل خدوم بسیج و اهدای گل و شیرینی به این عزیزان هفته بسیج را گرامی داشتند.

فریدون فاطمی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل و طلیعه دار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسبج  دژ مستحکم حفظ ارزش های اسلام و آرمان های اصیل و بلند انقلاب ماست.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه باور قلبی به بسیج در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: اگر به بسیج و تفکر بسیجی باور داشته باشیم و اهمیت آن را درک کرده باشیم، حفظ نظام و کشور و تداوم پیروزهای جبهه اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی نگاه بسیجی، انقلابی و تفکر باورمندانه را گره‌گشای مسائل دانست و گفت: نگاه بسیجی و انقلابی باورمندانه، همراه با قصد قربت موجب عبور از تنگنا‌ها و گره‌گشایی مسائل اجتماعی می‌شود.

فاطمی‌زاده عنوان کرد: حضور ما و دانش‌آموزان نشانگر قدر‌دانی از تفکر بسیجی و انقلابی است و در سایه لطف و عنایت پروردگار و مجموعه شما به عزت خواهیم رسید.

سید علی‌اصغر پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت ضمن خیر مقدم به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و تبریک چهل و چهارمین بهار نهاد مقدس بسیج گفت: نهال بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ کاشته شد و آن نهال ۹۳ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار شهید فرهنگی بسیجی به نظام و انقلاب تقدیم کرد.

پور بهشت خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان حاضر در جلسه افزود: آرامش و امنیت کشور عزیزمان را مدیون تمام شهدا خاصه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستیم که امروز با آرامش و امنیت خاطر به مدرسه و کلاس درس می‌رویم.

وی گفت: امروز از قاب تلویزیون و رسانه‌ها شاهد ایرانی قدرتمند در عرصه‌های بین‌المللی و مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و..هستیم که مرهون تلاش ها و زحمات شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و خدمتگزاران صدیق به نظام و انقلاب هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از دو قشر تاثیرگذار بسیج فرهنگیان و دانش آموزی یاد کرد و گفت: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی دو قشر تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و خدمات نظام به انقلاب هستند.

 

برچسب ها: هفته بسیج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین