تاریخ انتشار:۱۴:۲۷ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: یادواره شهدای شهرک سرآسیاب لنده با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح، مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به جایگاه و ارزش والای خانواده معظم شهدا اشاره کرد و گفت: مقام و منزلت خانواده معظم شهدا کمتر از خود شهدا نیست و ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام مقدس را نه فقط در یاد واره‌ها بلکه در تمام امور گرامی بداریم.
سردار حکمتیان با بیان اینکه احترام به جایگاه ومنزلت خانواده معظم شهدا لازم و ضروری است افزود: اگر امروز شاهد آرامش و امنیتی پایدار در کشور جمهوری اسلامی ایران هستیم، مرهون رشادت‌ها وایثارگری‌های شهدا هستیم.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا، ملت شریف، شکوه وعزت پیدا کردند وملت ایران درسایه ولایت فقیه وخون شهدا، در این دنیای پهناور جایگاهی با عزت و دارای قدرت‌های فرهنگی، آموزشی، نظامی و علمی پیدا کرده که آوازه شهدای ایران اسلامی به ویژه در حوزه علم اجازه تحرک به آمریکا نمی‌دهد.
سردار حکمتیان گفت:امروز دشمن به صورت ترکیبی علیه ایران اسلامی وارد صحنه شده است و ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی را علیه ما راه انداخته اند و جای ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.
وی بیان کرد: همه ما تکلیف داریم در این جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی وارد عمل شویم و روشنگری کنیم.
در این یادواره ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین